Fakta samling - Vandkøling

Vandkøling d.  19. februar. 2006, skrevet af cornerrage
Vist: 294 gange.

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
19-02-2006 12:16:01
Svar/Indlæg:
3532/303
Hej igen.

Synes ofte at jeg ser de samme indlæg som der har været mange gange før mht. nybegyndere i vandkøling. Det er der jo som sådan ikke rigtig noget problem i, men hvis nu vi er lidt smart samler vi "alt" det vi ved om vandkøling et sted, fx eller i en artikel og så kan man linke den istedet for at begynde forfra hver gang. Der er jo også en turbo guide til oc ;)
Det kan jo sådanset bare være på punktform, fx så jeg lige en der spurgte "Hvor lang tid holder vandet", uden at være helt sikker mener jeg det var AMD der svarede "Teoretisk kan det vare indtil det fordamper, hvis du får blandet ordenligt. En ordentlig blanding kan fx være 80% demineraliseret vand og 20% kølevæske til biler".
Er det en idé eller er det lige gyldigt ?

Mvh. Rage

MaGiX

Superbruger
Tilføjet:
19-02-2006 12:26:14
Svar/Indlæg:
204/16
Faktisk findes der allerede massere af H2O FAQ's rundt omkring på nettet, blandt andet har vi da en på vores side, men erfaring siger mig at folk alligevel spørger, uanset hvor mange gange man henviser til den, og så er det letteste mange gange bare at kopiere teksten fra den over i ens svar, og henvise til de mange artikler og guides man allerede har lavet :)

Med alt respekt for alle der spørger, så er det tilsyneladende mange gange lettere at bruge 10 min på at skrive et velformuleret spørgsmål, end at bruge 2 min på at søge :P

Så når alt kommer til alt, så kan man lige så godt bare svare på spørgsmålet, og derpå henvise til det sted hvor man kan læse endnu mere om emnet, det er min erfaring efter at have kørt en side i snart 3 år om subject, og efter at have skrevet over 30 artikler, guides, vejledninger og tests... Men jeg gør det med største glæde :e

MaGiX

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
19-02-2006 12:42:53
Svar/Indlæg:
3532/303
#1 Du kan have fat i noget, om ikke andet kunne man jo samle de brugbare links et sted, det kunne jo være lidt fedt så man havde en direkte hotline af en art.