Windows fucked hvad gør jeg?

Software d.  20. februar. 2006, skrevet af Morten-[TB]-
Vist: 274 gange.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
20-02-2006 09:07:18
Svar/Indlæg:
4310/364
Hejsa efter jeg har fået mit nye hardware (7800GT, opteron 170, 2*1 gb kingston ogAsus A8n-sli)
Så fucker mit xp!
Jeg har selvfølgelig instaleret en ny kopi af win xp prof.
men når jeg så vil instalere den nyeste driver til mit gfx siger den bare at filen er korupt og at jeg skal få fat i en anden og det har jeg så gjort mange forkellige steder men lige lidt hjælper det!
Så jeg mistænker derfor mit net 1.1 for at være skylden så derfor instalerede jeg netframwork 1.1 fra windows update men da den næsten var færdig med install så slukkede min computer x(
Og nu bliver windows update ved med at prøve at instalere en sikkerheds pakke på det netframework som ikke er der!? og jeg kan ikke instalere en ny netframework da der står det er installed selvom jeg ved det er det ikke!
Hvad gør jeg for at få det til at virke igen!?
jeg HAR prøvet system gendan! men det hjælper ingenting!

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
20-02-2006 09:45:19
Svar/Indlæg:
6624/113
Installer om igen.

Rækkefølge :

Windows.
Chipset drivere.
Windows opdateringer - ALT.
Enhedsdrivere til lyd / GFX osv.
Antivirus.

Hvis din maskine slukker eller går ned, er der noget galt - og du bør finde fejlen før du prøver igen.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
20-02-2006 11:16:43
Svar/Indlæg:
10398/435
du oc'er ikke mens du installerer ;) tvivler meget på at det er dot.net som har været skyld i det.

når du installerer nforce4 driver, husk at sige nej til Firewall software.

http://www.nvidia.com/object/n...

jeg gør næsten som Sajmon siger, dog WinUpdate først og chipsetdriver efter. det er jo ligesom man installer ikke windows, smider chipsetdriver ind og derefter servicepack. først ordner man windows, og så alle de "eksterne" ting efter.

Teelq

Superbruger
Tilføjet:
03-03-2006 14:14:20
Svar/Indlæg:
17/3
hvordan kan du komme på nettet uden at ha installeret dine mobo drivere Illuminati ? :)