Problemer med Dinivo Laser

Diverse d.  20. februar. 2006, skrevet af Juvic
Vist: 162 gange.

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2006 19:38:41
Svar/Indlæg:
603/79
Jeg har nu haft mit Logitech Dinivo Laser i ca. 2 uger... Indtil for 5 dage siden var der bare ingen problemer what so ever....

Men så pludselig, virker mit keybord ikke.. SetPoint bliver ved med at sige at tastaturet skal genstartes osv.

Jeg har prøvet at geninstallere setpoint, dog uden held. Men hvad der er mærkeligt er at når setpoint ikke er installeret, så virker tastaturet udemærket.. På nær diverse ekstra knapper/funktioner.

Synes virkelig det er for dårligt, et tastatur til den pris burde virker uden probelmer... Benægter ikke at jeg er blevet solgt en mandagsmodel..

Juvic

P.s. Har også updateret setpoint...

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
20-02-2006 19:43:20
Svar/Indlæg:
3640/1231
DiNovo laser sættet er lavet sådan, at hvis du ikke installerer setpoint, benytter sættet sig af almindelig trådløs teknologi som man kender den.

Installerer du setpoint, benytter sættet sig af BlueTooth teknologien.
Her er der desværre mange der har/får problemer.

Jeg har oplevet nøjagtig det samme som du beskriver der, men lige pludselig virkede det, og det har virket lige siden.

Er personlig blevet Bluetooth hader over de problemer jeg har oplevet :x

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2006 19:47:18
Svar/Indlæg:
603/79
#1 må sige at jeg indtil problemet opstod, var super fanboy altså. Det virkede jo perfekt... Stod på nippet til at købe en bluetooth printer adapter og det hele..

Men aner bare ikke vad jeg skal gøre nu.... Pisse mig virkelig af.. Var det et sæt til 200kr var det en anden sag.. Men nu koster det er jo ca. 6 gange så meget... IHH

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2006 19:50:05
Svar/Indlæg:
1536/33
Altså det sted i softwaren, hvor og hvordan enhederne er tilsluttet er ikke det bedste stykke kode, som er lavet...

Men prøv at disconnecte keyboardet eller flytte lidt rundt på batterierne.

For resten, du skal altid kører med den nyeste Setpoint, for de gamle drivers var helt "fucked".

Men ja, diNivo er lidt "klodset", da softwaren nogle gange ikke er helt enig med enhederne. Så lidt tid og tålmodighed, så funker det :)

btw, det er da stadig Bluetooth ligesom de udgaver af diNivo?

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2006 21:10:38
Svar/Indlæg:
603/79
Jeg har både prøvet at skifte rundt på usb porten til donglen, skiftet rundt på baterrierne, disconnectet det hele og sat det til igen, afinstalleret, reinstalleret (sjovt nok). Ja ved snart ikke hvad jeg ikke har gjort...

Jep, det er stadig bluetooth der anvendes...Tror nu ikke det er teknologien som sådan der er noget galt med. Men mere - som du selv er inde på - selve koden fra Logitechs side af... Men det kan bare ikke passe at man får en så dårlige kode, til en så dyr pris...

Pisser mig godt nok af.. Ja undskyld... men for******* det kan ikke passe..