#26 Der er stor forskel på at sige sin mening, og så at sige noget der er direkte forkert.
For faktum er at det tastatur ikke et lavet med dansk layout, og faktum er at der er væsentlige forskellige fra det og så til det danske layout. Det er et stort problem for mange hvis man ikke kan 10-fingersystemet 100%.
Men du siger jo ikke kun din mening, du siger at jeg beskylder produktet for at være falsk - hvor faen du så ellers fik det fra.
Samtidig siger du jo at det er en lorte test fordi du tror at jeg ikke har haft sat tastaturet til dansk.
Hvis du nu havde lært at læse - eller gidet at læse? - konklusionen, så kunne det være du havde skrevet noget andet.
Prøv at læse den:
Havde man været vant til at bruge UK layout - som vores testmodel er med - eller bor man bare i UK, så havde dette tastatur været perfekt, men da vi bor i Danmark, så rammer dette tastatur desværre helt ved siden af. Man kan ikke føre en normal samtale med en person over nette, skrive en stil eller andet når man mangler ÆØÅ. Man kan sætte det til danske taster, men så skal man sidde og gætte sig til hvad der ligger hvorhenne.
Spiller man kun CS, så vil tastaturet være godt, da der i CS alligevel ikke kan bruges andet end UK layout. Dog har man så brug for et ekstra tastatur når man ikke spiller.
Havde det været med dansk layout, så havde dette fabelagtige tastatur trukket scoren helt op mod de 95 % eller mere, men på nuværende tidspunkt må vi nøjes med et UK layout.
Derefter forstår jeg SLET IKKE din direkte latterlige kommentar der lyder:
"Den test er da til grin, det skinner jo ud af den at de ikke fatter at vælge sprog/tastatur layout i windows - Til grin jo"
Skriver jeg ikke netop AT MAN KAN SÆTTE DET TIL DANSKE TASTER??