Snydt af firma.. Hva nu!

Diverse d.  22. februar. 2006, skrevet af Cook
Vist: 260 gange.

Cook

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2006 12:20:08
Svar/Indlæg:
563/64
Hey.. Jeg bestilte nyt hardware her i sidste uge hos XXX, men da jeg trykkede på "overfør" så døde browseren og jeg fik derfor ingen ordre bekræftelse. Jeg har bestilt derinde før så jeg ved hvordan det burde se ud. Nå! Så gik jeg resten af dagen og ventede på en ordrebekræftelse via mail, men den kom heller aldrig.
Så tænkte jeg at ordren nok ikke gik igennem. Indtil igår. Hvor min kære bankdame Britta ringede til mig og spurgte hvad jeg havde gang i, fordi nu havde jeg været ved at overføre 2000 kr i en uge, og der var ikke sket noget. Hmm >_<.. Så nu står jeg med ½ bestilling. Pengene venter på at blive overført. Jeg har intet ordrenummer, og har skrevet 3 mails til XXX de sidste 3 dage, men der sker bare ikke noget som helst. Og jeg kan ikke bruge min bankkonto mens der er ved at blive overført penge, så den ikke kommer i minus.. Hva fanden gør jeg nu?? XXX kan ikke kontaktes fysiks eller pr. telefon. Arghh!!....

Så.. Hvad gør jeg nu? Nogen der har oplevet noget lignende?

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2006 13:09:12
Svar/Indlæg:
6624/113
Ring til din bankdame og sig hun skal annulere overførslen. Vupti...

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2006 16:13:03
Svar/Indlæg:
4230/89
kan kun følge op på Sajmon...
du kan godt annulerer overførsler... derefter vil XXX helt sikkert kontakte dig ;)

men hvis du først lader dem få pengene, så ser det helt anderledes ud...

Cook

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2006 16:41:02
Svar/Indlæg:
563/64
#1 og #2 tak for svarene, men det jeg undre mig over er bare at XXX er et af de største danske firmaer. Men kan stadigvæk ikke kontaktes over andre medier end mail, hvilket er helt utilstrækkeligt IMO.

Grislum

Overclocker
Tilføjet:
22-02-2006 22:02:54
Svar/Indlæg:
302/31
Hvorfor har du censureret navnet? Det kunne jo hjælpe andre, der overvejer at handle, hos lige netop dem, til ikke at vælge dem alligevel?
Jeg har da hørt fra mange, som også 1# og 2#, at banken kan anullere overførslen og derved redde dig fra at punge ud til noget du ikke har betalt for/fået. Herefter er det firmaets problem at få pengene ud af dig.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2006 23:42:24
Svar/Indlæg:
10398/435
#4, jeg gætter på Express Delivery.. :)

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2006 17:09:13
Svar/Indlæg:
4230/89
#4 fordi der ikke er nogen grund til at hænge et firma ud pga en enkelt fejltagelse...
og men da også der var en Admin ude og fortælle vi skulle censurerer firma navne i den sammenhæng...

og hvis det endelig bliver så slemt med et bestemt firma, så skal vi jo nok få det at vide gennem andre medier... ;)