Efter mit skift fra et X850XT til X1900XTX forsvandt alle widescreen opløsninger med undtagelse af 1920x1200. Jeg har en Dell 2405 widescreen monitor og bruger samme monitor drivere som til X850XT kortet.
Jeg savner 1680x1050 i forskellige spil. Spillene "aflæser" tilsyneladende tilladte opløsninger fra windows, så her er alt andet end 1920x1200 også forsvundet.
Tror bare du skal have gang i Driver Cleaner fra Driverheaven og så få nosset den driver helt ud af dit system samt alt andet mærket ati medmindre du har et ATI mobo seføli, så burde alt være normalt når du geninstallerer driveren bagefter.
#8 - jeg har fundet Force i CCC, men jeg kan kun vælge allerede tilgængelige opløsninger i Force menuen. Jeg kan ikke specificere f.eks. 1650x1080 og så force den.
#10 - det er lige nøjagtig den funktion jeg mangler i CCC. Spørgsmålet er bare om ændring i Detonator/CCC panelet vil give adgang i spillene til de manglende opløsninger.
Jeg tror desværre du bliver nødt til at lave opløsningen i driveren først, skifte desktop opløsningen til den opløsning starte spillet, også skifte til den opløsning... det gjorde jeg med fear, og det virkede.