Boom blaster batterier

Diverse d.  22. februar. 2006, skrevet af System
Vist: 217 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
22-02-2006 17:39:32
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej, jeg har for et stykke tid siden købt mig et monster af en batterislugende jvc boom blaster. Sagen er så den at jeg allerede efter en måned har brugt for omkring 500kr batterier til det meget energislugende monster. Jeg vil derfor invistere nogle penge i en omgang genopladelige batterier, men er blevet i tvivl da alle de genopladelige batterier jeg har kunnet finde er på 1,2 v. mens engangsbatterierne alle har været på 1,5 v og tit har været lige i underkanten til at kunne trække den når der bliver skruet op for bassen. nogle der har forstand på dette og ved om det vil blive en for hård belastning for batterierne når de kun er på 1,2v? - jeg har tit oplevet med 1,5 v batterier at de har haft problemer trække højtalerene når der først kommer lidt "lyd" på? på forhånd tak. Sekner.
Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2006 18:22:40
Svar/Indlæg:
10398/435
er der ikke en netstik adapter med?

sekner

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2006 19:24:58
Svar/Indlæg:
1/0
jo det er der skam, men købte netop en transportabel afspiller så jeg kan bruge den udenfor selvom der ikke er noget stik. og når man holder udendørs fester mm. så var derfor jeg ville købe batterierne nu inden det bliver varmt og den skal i brug