Redaktør
Tilføjet:
23-02-2006 13:36:51
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor at min computer egentlig gør det, men når at jeg vil starte den op, så starter den lige i 4 - 5 sekunder med at mit grafikkorts blæser larmer rigtig meget. Efter de 4 - 5 sekunder, så laver den det der "bip", og den kan først starte der?
Men det er ikke det værste. Nogen gange, står den bare og ikke vil tænde, så står den bare, mens at mit grafikkorts blæser larmer rigtig meget?
Nogen der ved hvorfor, eller hvordan at jeg kan få løst det problem?
Nogen vil måske mene at det er mit grafikkort, men jeg har haft problemer efter en BIOS opdatering.
Jeg har f.eks. to netkort i mit bundkort (MSI k8n neo2 platinum), og jeg kan kun finde et inde i min BIOS, efter opdatering.
Mine RAM blokke skulle også før sidde i grøn/grøn og lilla/lilla, nu skal de sidde lille/grøn og lille/grøn? Så Channel a og b er blevet blandet?
Der er nogen der har snakket om IRQ deadlock, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at resete den. Den lukker også ALLE mine spil af sig selv og sådan noget, cs 1.6, der skrive den bare "grafikprocesoren blev genstartet fordi at den stoppede med at svare", den meddelse får jeg næsten hele tiden når jeg spiller cs 1.6 og cs:cz. Når jeg så spiller cs: source, så lukker den spillet efter 2 - 3 minutter. Det samme med alle mine andre spil? Den kan også finde på at skrive at f.eks MSN messenger og bearshare og firefox stoppede med at svare, og lukkes, på samme tid, uden at det crachede?
Nogen gange når jeg bare sidder og laver ikke rigtig noget på den, så kan den godt bare finde på at genstarte?
Jeg har et ATI radeon X850XT grafikkort og AMD 4600+ processer.
Håber der er nogen der kan hjælpe? Måske mit bundkort der skal udskiftes?