Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2006 21:52:16
Svar/Indlæg:
1685/240
Hej all i AMD folk...
Har i dag samlet et system med en Opteron 165 på et AsRock 939DUAL-SATA2 m. ULi1695, 2x1GB OCZ XMS Platinum, Inno3D 7800GT, og jeg kan virkelig ikke få det til du...
For det første kører det utrolig langsomt, altså virkelig langsomt, og jeg kan slet ikke få det til at boote op...
Når jeg starter maskinen bliver alt fint detekteret, og allt kører også i systemet - alt ser fint ud i BIOS, men jeg kunne ikke få den til overhovedet at boote fra harddisken... Da jeg skiftede IDE-kablet til et 80-pins, så kunne jeg pludselig formatere drevet og DOS-delen af XP installationen kørte fint igennem, men når den genstarter og den skal fortsætte med den sidste del, så begynder den forfra og kan ikke boote fra harddisken...
Den harddisk der sidder i har altid siddet som boot-disk i et andet system, og virket uden problemer, og rammene er teste fejlfrit i Memtest86+..
Jeg har virkelig brug for noget hjælp her, aner ikke rigtig hvad jeg skal prøve, har aldrig oplevet det før...
Mit problem er også lidt at jeg ikke har noget system jeg kan teste det her system op imod for at se om de forskellige dele virker...
\\foo`