har haft dette bunkort i ca 1-2 måneder nu og syntes at NB køleren larmer som en gal så vil gerne skifte den ud med en passiv køle profil men hvilken ?
Hvis her er nogen med samme board vil jeg gerne høre om hvilken profil i har sat på
hmm hvis man nu modder lidt hehe :e (kan godt lide det ord)
køb en ZALMAN NB47J samt en Zalman Vf700 så kan det lige være der har det på min kan godt ske vf700 man skal bøje dens køler ripper en lille smule så sidder det som paskram :e
Jeg kan sige at printpladen på mit 7800GT og mit gamle X800XL (radeon) Er helt præcist lige store i printpladen... Men ville sq også gerne have en lidt mere lydløs ting på min Asus A8N-SLI da den kører med 6000+ RPM som givet vis larmer af helvede til! Men dejligt board ellers :e :i
Satte svinet i min fancontroller istedet...nu larmer den ikke...og det mærkelige er at den ikke faldt i grader selvom den kører 5V...så bare fusk med ledningerne til din Meneze så den kører 5V så er den i vinkel!
5# a'hva? Jeg har en Zalman NB47J chipset køler og der er da plads til den ved siden af mit 7800GT. Men det kan da være fordi jeg kører med Stock-køler så? (på GPU'en) :S
okay så er skditet købt & monteret ... NOOO Problem whats so ever mht pladsen men nu sidder jeg lige og kigger i Everset og øhh hvad er min NorthBridge temp nævnt som ??