Superbruger
Tilføjet:
26-02-2006 19:11:07
Svar/Indlæg:
558/73
Hej alle
Jeg har et problem med mit XP Pro.
DVS 2 spørgsmål:
1:
Når jeg sætter det til at gå i Stand By, så lukker den rigtig nok ned og er i Stand By. Problemet er bare at den ligepludselig starter op, og det er uden at jeg har rørt noget som helst!
Når den starter op står den som om jeg har logget ud, den går altsp ikke helt ind i windows, men træder ud af standby og ind i "login billeder", altså hvor man vælger at logge ind.
Da jeg kun har en bruger, burde den slet ikke vise dette....
Men men, spørgsmålet er, hvordan jeg får den til at blive ved med at være i stand by.
2:
Lige pludselig i en omgang BF2, ryger jeg ud på skrivebord (BF2 stadig åbent, bare minimeret). Der står der så at windåse er løbet tør for sidefil!
Jeg studsede lidt over det, da jeg har 2GB RAM. Jeg har i et halvt år kørt uden sidefil (dvs = 0) eftersom jeg har 2GB, og har endnu ikek haft probs, men nogen havde saagt noget med, at bare en enkelt fejl i RAM, og jeg ville få problemer. Så det antog jeg var problemet, og satte så Sidefil til 200 (både min og max), da det vidst skulle være det bedste ved 2GB ram.
Problemet er bare at den stadig, når jeg spiller bf2, klager over for lidt sidefil. Går jeg ind og ser på TaskManager, kan jeg se at under Performance, ligger den ganske vidst på 1999, altså helt i top... Men ser jeg under hvilke jobs der er igang, viser bf2 at den bruger 9xxMB ram, og resten af mine prgrammer bruger IKKE 500 (xp skal jo også lige have 500 at gå på). Så jeg forstår det slet ikke.
Og det er jo meget underligt da jeg jo har kørt et halvt år uden probs...
Men det var så mine 2 problemer, håber der er nogle venligt sjæle derude!
Og nej, Format C er ikke en løsning, da den for det første er at smide håndklædet i ringen, og da jeg vil vente til ferien er der :D (dvs uge 15) 8)