Ja, men er det dét værd.? Du betaler 600 mere for noget som egentlig kan være ringere end et inno3d. For du kunne jo være heldig, har faktisk ikke set ret mange der har været uheldige med deres 7800gt mht. clocks.. Fandt selv et galaxy 7800gt på tilbud til 2136.- og ved auto detect lander den på 501/1200.
512 ram, ja den er svær at argumentere imod :) Meen prøver sq alligevel. Hvor stor forskel tror du der er på 512 og 256 versionen. Jeg tror ikke den er ret stor ihvertfald ikke noget som jeg ville give 600 mere for. Så hellere bide i det sure æble og gi 2200 mere og så ha et sli setup, det tror jeg faktisk du sparer penge på i det lange løb! For de har jo en hvis brugt værdi, og ydelsesmæssigt burde du jo ikke skulle invistere i nyt gfx før om 2-3 år. Men lad os sige du vil skifte om 2 generationer ca. 1 år der vil jeg tro 7800gt ligger i en pris klasse der siger 1000 kroner for et brugt cirka. Så det er 2k i lommen når du sælger dem.. Så der kan du jo købe en af top modellerne dér og måske kun skal ud og give 1000 kroner fordi dine gamle grafikkort jo trak 1000 ind hver.. <---- Mærkelig teori, i know men det er hvad jeg ville gøre, hvis jeg skulle ha nyt gfx og havde sli på mobo..
Der er ingen grund til at smide om sig med penge når man kan få en løsning der er billigere og bedere... Så alt deres 7800Gtx 1900xtx op i r#v"n med det. Dobbel pris, men dobbel ydelse? Nej nej. Kapitalister! :e :e