Jeg selv bruger SteelSound 5H, men har prøvet Icemat Siberia før også, så jeg kan da lige give dig en hurtig mening her fra:
SteelSound 5H er udpræget til computerspil, det reklamerer de vidst iøvrigt også selv med hos SteelSeries. Jeg kan godt lide det med, at headsettet kan splittes op i 3 dele, hvilket gør det nemmere for mig at transportere det. Derudover så er mikrofonen også nice, da den både har en god lyd (siger mine m8s ihvertfald), og så sidder den på sådan et nice udtræk system. Selve lyden i headsettet er godt, men igen hvis man hører musik på det bliver man måske ikke så imponeret. 7.1 surroundsound lyden med USB lydkortet er dog super nice ingame.
Icemat Siberia er mere alsidigt ift. SteelSound 5H. For det første kan man se der er lagt vægt på udseendet, da det er et kanont flot headset. Derudover så er det lavet til alment brug, dvs. det faktisk lyder ganske fornuftigt når musikken løber igennem. Sidst men ikke mindst så er mikrofonløsningen på headsettet også godt lavet. Mikrofonen medfølger seperat men kan knipses ind i nogle små plastik holdere der sidder på selve headset ledningen, så det nærmest bliver en kombineret ledning. Dvs. du har friheden til at koble mikrofonen fra når du ønsker, f.eks. hvis du vil bruge headsettet il din mp3 afspiller. Deruodver så er det også et "Skype" headset, dvs. Skype har godkendt headsettet til brug med deres ip-telefoni program.
Håber ikke det blev for lang en smøre til at du ikke gad at læse det. 8)