Min personlige erfaring er: Hold dig fra Acer :) Er den uheldige ejer af en travelmate 3003wlmi mener jeg den hedder. Batt levetid er ringere end ringe, knapt 40 minutter hvis den bare bruges lidt(Sådan var den fra ny :o ), performance er ikke noget at snakke om og som #4 påpeger er den alt for plastik agtig og selvfølgelig er det ikke fair at sammenligne med lenovo/ibm, men det er altså meget meget bedre.
Den acer jeg har(Og dem jeg har oplevet) har også en ret så problematisk feature(Eller mangel på samme) - Køling. Den larmer, så larmer den ikke, så larmer den, så larmer den ikke helt så meget og så larmer den igen. Det er igen også uden at belaste den hverken grafisk eller cpu mæssigt, virkelig skod. Skærmen er okay, mousepad er fin pånær at cpu'en vidst er klemt ned lige under den så den bliver varm som en liderlig kælling, og tastaturet er nogenlunde. Den indbyggede lys suger, men det er tilfældet for de fleste bærbare. Mht. batteriet tager det faktisk en del længere tid at lade det op end at køre det fladt ved bare at lade den stå :o
Jeg var så heldig at der ikke engang er tv-ud på min, intet andet end et vga stik er der, så som en stille htpc er den super ringe, til arbejde er den super ringe og til spil er den ikke noget man gider at komme ind på. Hvis den acer du linker til bare har halvdelen af de fejl som min har, så drop den lige med det vuns, du bliver røvbollet helt vildt.
Held og lykke med købet.
Mvh. Rage