Tastatur m. indbygget mus?

Diverse d.  27. februar. 2006, skrevet af bodyman
Vist: 361 gange.

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2006 22:04:02
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej,

Jeg vil vide om der finde et tastatur med indbygget mus i form af trackpoint eller touchpad? lidt ligesom vi kender fra bærbar? og så skal det være trådløst...

Yes og inden der ligger 500 links til Microsoft Media Center Keyboard, så vil jeg lige sige at jeg har kigget på det, men har os fået afvide den trackpoint stinker!

Jeg skal ikke bruge det til spil, bare normal brug i windows og word, "så jeg kan sidde inde ved mit media center og surfe på mit 32" LCD tv fra Sony" 8)

Ved Amitech vist har lavet et, som de sælger med deres media center, men om det virker til normal brug, om de sælger det seperat og om det evt. kan køre på den modtager til MCE Remote aner jeg desværre ikke... og kan ik rigtig finde så meget info om det?

Håber nogen kan og gider hjælpe mig, denne kolde aften....

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2006 22:19:21
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg har set et infrarød tastatur hos discount data i Aalborg, som havde en gummi dims til mus. ved ikke om det er godt, men tror ikke det er så dyrt!

Har kikket lidt på edbpriser. men har ikke kunne finde noget.

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2006 22:26:59
Svar/Indlæg:
2333/391
#01 så vi to, har også kigget edbpriser tynd, men ka ta fejl?

En gut ved navn martin, sendte mig en mail med nogen fra danbit? han ville lige undersøge priser til i morgen... men vil jo helst have noget hvor jeg kan se noget test af inden og om det er noget folk kan anbefale...

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2006 08:34:19
Svar/Indlæg:
2333/391
up

Terle

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2006 10:05:58
Svar/Indlæg:
145/36
http://www.tweakup.dk/article/...

kender det ikke, men poppede på et hutigt google

mvh
terle

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2006 11:37:29
Svar/Indlæg:
2333/391
#4 yes fedt *tænkte jeg* og så nå øv 60dage før det er på lager? hmmmm....

Illgor

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2006 11:53:48
Svar/Indlæg:
512/68
sidst jeg kiggede var der da et par stykker!
se i denne tråd... http://www.hardware-test.dk/oc...

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2006 21:24:22
Svar/Indlæg:
3943/44
Faldt lige over det her fra trust:
http://trust.com/products/prod...
Det bliver nok ikke voldsomt dyrt, men der går lidt inden det kommer på markedet, det står under comming soon!
Leder selv efter noget ligende

[edit igen] Gogglede lige og det ser ud til at den kommer til at koste cirka 400 fra starten!

K1lroy

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2006 22:38:32
Svar/Indlæg:
767/119
Jeps, det microsoft selv har lavet STINKER! Totalt ustyrligt.. Ved ikke hvor der er fra men det Amitech sælger med deres HTPC'er er rigtig godt.. Prøv at undersøge det, du vil ikke fortryde det..

elsner

Superbruger
Tilføjet:
01-03-2006 08:34:44
Svar/Indlæg:
184/24
du har helt ret... microsoft's mce tast. er ringe. jeg har det selv, og bruger det os til mediacenter i stuen over tv'et. den mus farer rundt på skærmen, selvom øvelse dog gør mester *hehe*
rækkevidden er os dårlig, så kan ikke anbefale at man køber det. :00

min opsætning er os i stuen, over 32" fra sony, det er os ok så længe man ser film, eller er inde media centeret, når du bruger pc alm, bliver man altså lam i øjene, da skærmen er meget sløret. hvis du finder en opsætning/indstilling der virker, vil jeg meget gerne høre nærmere om det :)

René

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2006 11:31:31
Svar/Indlæg:
2333/391
#07 Men trust? hmmm... :l

#08 Prøver og ringe til Amitech, eller kunne os undersøg det i Merlin de forhandler Amitech, må være muligt at kunne købe det løst?

#09 Hvordan køre du video out? for jeg har Komponent udgang på mit media center jeg lige har bygget, så jeg kan køre HD format, så det er en opløsning på 720P (1280 x 720 mener jeg). rigtig godt billede på skærmen...

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2006 12:17:14
Svar/Indlæg:
725/128
Sådan et tastatur vil jeg også gerne have fast i, men syntes alt jeg finder er for ringe.
Kunne være jeg skulle søge på det Amitech, det har jeg sgu ikke hørt om før.

Findes der nogen anden måde at koble sit tv op end igennem DVI-HDMI

Det er mange gange bedre end det trestiks komponentværk, jeg har prøvet at skite imellem det og syntes der er et ti gange mere stabilt billede igennem DVI-HDMI

Det er i 720P jeg har testet det.

VGA er bedre end det trestiks komponetværk syntes jeg også, vga får bare seriøse optarings problemer bare man har lidt langt kabel og høj opløsning, så det er sgu heller ikke for godt.

Men godt bliver det når grafikkort snart KUN kommer med HDMI, så er lyden også med jo.

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2006 13:06:30
Svar/Indlæg:
2333/391
Det Amitech vi snakker om er det anden nederste tastatur på billedet jeg linker til her: http://www.amitech.dk/includes...

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2006 17:07:24
Svar/Indlæg:
3943/44
#12 tror det er godt! - amitech har også et andet, som de sælger direkte, men det er et ruwido (måske med ekstra funktioner, det kan i hvert fald styre tv) til 700

Og trust er nok ikke så dårligt, jo plastiken er tynd, men regner ikke med at skulle kaste med mit! har selv en trust mus (så jeg ikke slider så meget på min mx510 når jeg ikke har måtten med) den fungere fint, den virker meget billiget, men hvad forventer man til 58kroner for en 5 knaps mus, den gør hvad den skal og den er okay præcis, savner dog mine scroll knapper! så man får hvad man betaler for tror da nok at tastaturet er fint, men vil selv hellere have et med trackball men hvis jeg ikke kan få det eller de er meget dyrer tager jeg trust (som vist skulle være her inden en måned)

Zitech tastaturet er nok også et ruwido (og billigere)

Men meld tilbage når du har hørt fra amitech