Er det et trick spørgsmål?
Bang har sagt jeg skal kontakte ham direkte, og ikke skrive noget til nogle af jer andre...
Og ja, jeg forlod stedet for at komme videre istedet for at være i samme rille, dette har netop forårsaget at jeg siden jeg har forladt stedet har fået en række interessante tilbud, ofte har en finger med i spillet når nogle laver WR i diverse tests, får NDA oplysninger, har mulighed for at købe ting som kun meget få har.
-------
Det jeg mente med der er interesser fra crew, well, vil jeg helst undlade at uddybe for meget, men der er altid en række brugere på et forum, som er højtråbende, og ikke altid barberbladsskarpe, denne pøbel skal pacificeres, og føler jeg at jeg bliver anvendt som hjælpemiddel til.
- Og så at der også fra crew er folk der køber billigt, og sælger dyrt... - Så selvfølgelig er der interesse i der går ged i en tråd fra tid til anden, desværre, IMO er det temlig lavt, men må den enkelte jo om, det er online, og selvfølgelig har folk forskellige normer, alt andet lige ville være unaturligt, og være tegn på folk ikke beskæftigede sig med andet.