Og husk nu at du ikke skal bruge hele tuben, der er til MANGE gange i sådan en. Ser tit cpu´er fra kunder hvor det er løbet ned under cpu´en fordi folk tror de skal bruge det hele.
Ny Skribent
Tilføjet: 01-03-2006 14:06:40
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg har havde en tube arctic silver 5 og jeg havde da brugt den på 2 grafik kort og 4-5 cpu'er og den var da stadig halv fyldt så blev den væk ret surt
du skal bruge actic silver 5 den er meget god men skal tilkøres i ca 200 timer før det ebdste resustat opnåes og sæt en lille klat i midten på din cpu og smør den ud og ikke mere end det for hvis du putter for meget på får du den modsatte virkning ;)
AS5 er kongen inden for kølepasta. 3.5G tuben har jeg brugt til at montere mit GPU-X hovede (køler også GRAM, der jo også skal have noget pasta) 4 gange, samt CPU 8-10 gange, NB 4-6 gange, og der er lidt tilbage endnu.
Jeg har os monteret 6 CPUer med den lille tube og der er stadig en del tilbage. Men jeg kan dog konstatere at der er absolut ingen forskel på om man ligger et meget tyndt lag over hele CPUen med et plastik kort eller om man laver riskort tricket.