B@NG; Jeg undskylder mit lettere ubegrundede opstød tidligere og prøver igen.
Selvfølgelig har i lagt en masse arbejde i det og det at der er omkostninger ved en sådan side kan jeg selvfølgelig godt se er noget der medvirker til at i føler at vi er der for at siden kan eksistere og måske samtidig omvendt. En slags symbiose kan man vel kalde det, men jeg synes at der har været så mange klager om kontrasten(Farverne?) at det var noget i burde tage til revision. Har Naitsab brugt photoshop til designet kan man faktisk forholdsvist simpelt lave en fuld farve ændring på relativt kort tid. Jeg har selv arbejdet med photoshop og har ingen kvaler i at sige at Naitsab både er bedre end mig og virkelig har gjort et flot stykke arbejde, men han har været en smule uheldig med kontrasten.
Det er fint forklaret længere oppe, mht. din forklaring om bog vs. computer, men der er bare lige det at når man fx kører 1600 * 1200 er halvdelen af siden alligevel hvid, så det er stadig anstrengende. Hvid kan for så vidt være fint, men ligegyldigt for dem der måske ikke lige bruger min opløsning eller højere. At siden er grå er du egentlig sluppet meget godt afsted med da det nemt kan komme til at blive en lidt kedelig og grå(Ja, haha) affære, men det har du egentlig gjort godt. Hvis du så bare tager og toner lidt ned for den grå skrift vil den stå lidt klarere, den skal ikke være sort, men længere hen i den dur.
Jeg har det, som mange andre, lidt blandet med at i har sammenlagt oc og hwt. Der har været mange gode argumenter for og imod, alt i alt synes jeg dog helt personligt at det skal skildes lidt mere, men det er jo nok bare min patriotisme til oc.dk der kommer op ;)
Jeres valg af flash er jeg stadig ikke meget for, det er for mit vedkomne ikke et kæmpe tab, men at man ikke kan shift klikke er til at dø over.
Logind har i fået til at være flash og virke med opera, se det begynder at ligne noget, problemet som også er ved flash, animationer og alt for meget gfx lir er bare at der er nogle af os(Har ingen anelse om hvor mange) der bruger to computere. Den ene vælter jeg rundt på oc med, mens den anden er gamer, photoshop, film og hvad jeg nu ellers må finde på af ligegyldigheder. Min "surfer" comp er bare ikke skide high-end, faktisk er den det stik modsatte, den er heller ikke særlig glad for flash og deslige.
Al ros til billederne i nyheder, det er noget der virker og så virker det tilmed fabelagtigt.
Optimeringer, yes sir. Der var en der skrev at det var over en megabyte i havde skåret fra kødet, meget imponerende, selvom jeg slet ikke kan fatte hvad i har skåret fra. Der må virkelig har været meget slack.
Selvom vi brugere hårdnakket står ved vores gode gamle oc.dk etc synes jeg faktisk det er fint at se el kræw stå ved deres beslutning, håber bare at vi får fikset de problemer som der nuengang er når man (re)lancerer en side som denne, specielt kontrasten som i allerede har hørt nok for.
Til sidst en lille ros til jeres indsats, undskyld vi kræver mere :p
[Edit] Glemte lige; Det er sgu respektløst at svine en ordblind bare fordi han kritiserer. Ved godt det ikke er så sort hvidt og man så bestemt kan blive træt af kritik myndet på en selv, men påtrods af at jeg hverken er admin eller noget ser jeg helst hwt.dk(som man lige skal vende sig til at kalde det :p) fri fra sådan en tone... Tak :)
Mvh. Rage