Anywho, de links som googlesøgningen laver (øverst venstre hjørne) fører bare en tilbage til forsiden. Det samme gør stort set alle links til alle de forskellige artikler. Derudover så er det nye setup med at overclocking og forum har hvert sit faneblad (agtigt) noget rod.
Fix it please, en af grundende til jeg skiftede til oc.dk fra hol.dk var at siden var 1000000 gange bedre.
Moderator
Tilføjet: 03-03-2006 17:40:22
Svar/Indlæg:
7881/1165
#5: dejligt endeligt at høre nogle positive udmeldinger:D ... Efter jeg har brugt det her 100% hele dagen, finder jeg det også langt mindre belastende end det gamle.
Moderator
Tilføjet: 03-03-2006 18:11:37
Svar/Indlæg:
2458/91
#0 :)
Den del af kræw der tager sig af diverse fejl arbejder ihvertfald på sagen. Vi andre i kræw har selv givet udtryk for at vi savner højrekliksmenuen, så det er bare et spørgsmål om tid før alt fungerer som det skal... :e
Hehe, jeg skal dælme også lige vænne mig til det nye design. Jeg kan faktisk meget godt li' det, jeg har sq bare lidt svært ved at finde rundt...... :e :e
Og så glæder vi os til vi kan se hvem der er online/offline
#9 kan i så ikke gøre så den er disabeled defalt. jeg var ved at få spasmer over den på den gamle side hvor man sku slå den fra for at kunne bruge det normale højrer klik. så jeg vil helst ikke ha den tilbage.. :P
Men hvis den kommer tilbage så gør så den skal slåes til og ikke omvendt. pleace. :l