Ja jeg vil ikke male fanden på væggen eller hænge nogen ud, men ja kan altså ikke lade være med at være en smule bekyrmet ang. en handel her på siden og hvor jeg ikke har fået svar på mails/el. PM til sægler RainMaker Sagen drejer sig om dette grafikkort som jeg købte af ham: http://www.hwt.dk/forum.asp?mo...
Sidst jeg hørte fra ham var d.1/3 kl20.00, hvor jeg havde spurgt om kortet var sendt og om han havde t&t nr. Han svarede dertil at kortet var afsendt, men t&t nr. havde han i bilen så det skulle han nok sende senere.
Jeg har nu ikke set posten komme med noget grafikkort og jeg har heller ikke modtaget noget t&t nr. og han har ikke svaret på PM/email....
Du har forhåbentlig ikke betalt forud som man aldrig bør gøre, og i så fald er det vel "bare" at finde et nyt grafikkort istedet for at lade ham spilde din tid.
Jeg gør altid det at jeg får alt nødvendigt information med dem jeg handler med ( medmindre det er nogle jeg snakker med tit.. fx de folk som idler på #overclocking.dk ).
Dog tror jeg nu bare at RainMaker har travlt eller har haft problemer med at komme til computeren. Han har været på sitet i lang lang tid så jeg tror sgu han er "fin nok".
Selvfølgelig er det så ærgeligt at han ikke lige har kunnet finde 5 min til at få sagt "hva mester.. jeg har sgu pisse travlt.. jeg når sgu nok ik at sende det foreløbigt".
Jeg siger ikke det er situationen. Men giv folk lidt ro på :)
RainMaker er jo en af "de gamle".. Jeg er ret sikker på at han ikke vil have sit renommé ødelagt. Men det er da beklageligt at du ikke har fået din vare..
#9: Jeg tror jeg ved hvorfra #0 har "medansvarlig fra". Ved ikke om du kan huske det gamle design med der stod hvem der havde oprettet de forskellige emner der stod RainMaker ude til højre som opretter :)
#8: Mange tak. Som sagt er jeg slet ikke ude efter han hænge ham ud eller noget som helst :) Men jeg ville finde det prisværdigt hvis han bare lige skrev en lille besked fx. hvis han blev forsinket i at sende eller lignende, for det kan jo ske for enhver.
Hej hvis du gider at køre til solrød og hvis det brænder på (jeg kan ikke se nogen steder hvor du bor), kan du låne mit 9800pro som jeg skal have smidt i mine forældres maskine en gang når jeg får tid. Ved ikke lige hvad despositum skal lyde på.
Nå men kortet kom i dag selvom jeg intet havde hørt fra sælger. Og kortet må have været sendt i går og ikke i onsdags iflg t&t oplysningerne. Men jeg siger tak til AlexKrycek for at have sat tingene igang.