Backup Af MSN Og Winamp??

Software d.  06. marts. 2006, skrevet af Illisher
Vist: 305 gange.

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2006 19:40:18
Svar/Indlæg:
2664/97
Er det muligt at tage backup af sin msn's smileys så man ikke skal ligge dem alle ind igen når man har formateret, hvis man nu som jeg godt kan lide at lege 13årig og spamme vennerne når vi snakker.

Og kan man gøre det samme med winamp, så den stadig har alle de oplysninger man har angivet om de forskellige sange, så som mest spillede og alt det :)
--

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2006 19:46:25
Svar/Indlæg:
2664/97
Skammer man langt ind i dybet.. *** google fandt lige det her :p ***

C: Documents and Settings/**din bruger**/Application Data/Microsoft/MSN Messenger

Der ligger sikkert et par mapper med en masse tal på f.eks:

4723938473

Gå ind i en af mapperne og gå til mappen:

"CustomEmoticons"

Der ligger en masse *.dat filer .. det er dine "smileys".
(højreklik - åben med - vælg dit billedvisnings program - tjeck at du er i den rigtige mappe ved at kigge på dem)

Men mangler satadig det med Winamp :D

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2006 19:46:27
Svar/Indlæg:
10398/435
prøv at copy'e winamp over på en anden computer og se om den husker noget.. ellers så ligger rating og navne jo i ID3 tagget på selve sangen.

kan ikke hjælpe med messenger.

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2006 19:55:22
Svar/Indlæg:
2664/97
2# :r igen kunne jeg faktisk find edet på google på under kort tids søgning.. :p http://forums.winamp.com/showt...

Troede bare ikke det var så nemt at finde.. Plejer altid at skulle glo en million søge resultater igennem uden held.. derfor jeg skrev før jeg søgte :r :)

//Me Need to see this link :p http://www.pile.dk/gg/

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2006 21:01:26
Svar/Indlæg:
3640/1231
Det med MSN virker nogle gange.
Har desværre også prøvet nogle gange hvor det fucker up :(

Det er noget med at man skal overskrive med de filer du beskriver, og så kører install'en igen. Der skal man så vælge "reparer".

Men fortæl hvordan det er gået :i

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2006 21:36:11
Svar/Indlæg:
2664/97
4# tjaa hvordan det kommer til at gå må det blive, for efter jeg er flyttet i lejlighed her for et par uger siden, har jeg ikke alt mit gamle skrammel mere, og blandt det lå mit floppydrev :( S kan ikke installere win igen, for skal ligge sata driverne ind under install.. :p Dohh

"Hvor har jeg dog gjort af det skide drev :l "