#25 Hmm du skriver du sider med et AsRock 939SLI32-eSATA2. Det vil ikke det du har dit 6800LE i vil ?
Det er vil et AGP 6800LE ik ? For vis det ikke er agp, så skal du havde en anden bios.
Ps. Jeg købte også 4x256mb pc4000 A.DATA ram på hol.dk
Men 2 af blokkene virkede ikke da jeg fik dem, de lavede bare fejl helle tiden. Ham jeg købte dem af var meget hjælp som. Og efter lang tid, fik han fat i kvit til dem. Og han sagde han vil sende den, men har aldre set den, og kommer nok heller ikke til. For han svare ikke på mail mere :r
Han virkede ellers meget flink, tror jeg også han er, for han hjælp rigtig meget da jeg skrev de ikke virkede. Men som sagt kan jeg ikke få fat i ham nu. Han heder dolese1 på hol.dk vis nogele kender ham.
---------------
Men skriev lige vis du får prøvevt kort'et i en andne pc.
--
Når ja, mit gamle FX5600XT lavede også sådan noget fejl som dit kort, og det begynde på det efter jeg havde sat en intel køler på. jeg skifede den køler ud med en AMD køler, og så virkede det! Tror at intel køleren havde forbindelse med noget andet, men det gjore sådan!
Jeg ved godt at der er andre der skriver at de tror det er ram'ne der fejler, men jeg tror godt-nok at det er gpu'en som fejler i 3d.
Men prøv dig frem :)