#153 efter at have kigget lidt på den gamle side kan jeg efterhånden godt se problemet - det er grund-baggrundsfarven, der på det gamle OC var blå og ganske rigtigt giver det en overall mørkere side, på trods af at "tekst" delen er med kridhvid baggrund. Mht. tekstfarven så er jeg også af den mening, at den skal gøres helt sort - det er blevet bedre, men ikke tip top hvis jeg selv skal sige det.
Omkring designet, så vil jeg mene du har delvist ret. Opdelingen af en menu ude til venstre og login/PM-boks/Community i toppen er ikke optimal - har i hvert fald flere gange taget mig selv i at lede efter login feltet :l. Til gengæld synes jeg menuen ude til venstre er helt ok, hvis det ikke var for (som du selv nævner) de menupunkter med fed skrift. At nogle af punkterne (f.eks. artikler, guides og tests) så er røget op i toppen som faneblade, er en del af det nye design og dermed noget som ikke rigtig kan kritiseres. Nogle ting ER og bliver tilvænning ;). Når jeg skriver jeg ikke forstår folk mener designet er helt ændret, så tænker jeg mest på sideindholdet på OC/Forum, der er stort set identisk med det gamle.
Til gengæld vil jeg tilslutte mig Sajmon, om at denne tråd ikke er repræsentativ for HTOC\'s brugerskare. Jeg tvivler ikke på, at den en repræsentativ for de gamle OC brugere, men som B@NG (tror jeg nok) pointerer, er der et par tusinde HT brugere, der har været vandt til en hvid side og som sikkert ikke anede OC eksisterede før portalsiden kom op. Umiddelbart tror jeg de har en anden mening end OC brugerne, men det er selvfølgelig ikke til at vide, da de ikke ytrer sig i forum.
En anden ting jeg vil tilslutte mig Sajmon i, er følelsen af, at nogle "folk bare flamer for at flame et nyt design". Den første dag med det nye design kom der 100 kommentarer (eller hvor mange det nu var) om at det nye design var så og så dårligt. 2-3 dage var det kun halvdelen, som holdt fast i den mening. Når det så er de samme folk der begynder at komme med knap så velbegrundet brok i tråde som denne, så er der uundgåeligt at få en ret dårlig smag i munden.
Anyway, godt med lidt ordentlig kritik og som du kan se, så HAR vi altså øje for det, men lige pt. er der bare andre ting der skal klares først (og så var der lige et mellemliggende med CeBIT). Til jer der undrer jer over hvad det kan være, så kan jeg nævne en mindre fejl-liste i crewforum på 76 punkter and counting (og der er garanteret en masse andet, som de fleste af os "fodtusser" i crew ikke aner en bjælde om ;) ).
#164 smider du lige et link, for der er en hel del tråde efterhånden? Hvis du mener nyheden, så har vi styr på den i før omtalte liste :).
<I>Og folk der forlader siden pga. farve/design skulle have smæk med et vådt handklæde og bannes! - Man hænger sku da ikke ud her inden pga. design, men der i mod pga. INDHOLD</I> Couldn't have said it better myself :f .