her er en xfx,, fra express...... et lille billed, men man kan godt se det.. sådan har alle kort set ud, endtil videre, som jeg har fundet,,, ved ikke helt om jeg er tryk ved at købe sådan et..
#7 Jeg synes tidligere kort (hvem sagde geforce FX?) har vist at et stort print med en monster-køler ikke nødvendigvis er en skidt ting. Så jeg er ret begejstret med de nye kort. Tænk på hvor meget ekstra ydelse der så vil være at hente med god køling!
#10 Ja, garantien bortfalder når du piller ved køleren.. men går kortet istykker så monterer du jo bare den originale køler igen, og sender kortet ind.
->#12 Du kan godt købe seperate heatsinks.. under dem er der termisk tape. Hvis kortet går i stykker, kan du bare pille dem af og sende kortet ind (dog skal du rense ramblokkene for tape).
Hvis du skifter hele køleren, skal du tage skifte køleren tilbage til den gamle, OG fjerne evt heatsinks.
Sådan set bortfalder garantien dog.. spg. er bare om de opdager det - hvilket de sjældent gør.
Sesam, jeg har også bestilt XFX 7900GT UDPR (550/1630). Nu får vi vel at se hvordan det klarer sig mht ram-køling. Jeg tror dog ikke det bliver noget problem.
Synes at GT kortene er mere spændende end GTX'erne da kernen jo er den samme. 24p/8v/16r. Det eneste som er ændret er hastigheden. Og hvis ellers komponenterne kan klare det, så burde et vmod give samme oc-resultat som et GTX. Jeg er dog ikke så meget for vmodding. :l