Ville gerne høre jeres mening om hvad der er det bedste køb.. 1: EVGA NVidia 7800GS 375 MHz med eftermonteret Zalman VF700 Cu-LED, samlet pris: 2599 og så selv overclocke den eller.. 2: EVGA NVidia 7800GS KO Super overclocked 490 MHz, med standard køler, pris: 3299?
Hvilken løsning synes I ville være den bedste? For standard 7800GS med Zalman køleren, burde i teorien ku OC'es mere end 490 MHz?
#4 læs hvad #0 skriver en gang til min fine ven... ;)
#0 køb det billigste fordi. 1. de oc´er sikkert alligevel stort set ens. 2. hvor for spilde alt for mange penge på et AGP kort nu til dags. 3. Da Coren er den samme og kun kølingen er forskellig så ville jeg personligt snuppe et af de billigere 7800GS eksembelvis fra inno 3D og så købe en zalman køler ved siden af for ca 200kr og smide på fordi du så rammer max ca 2500kr og får det samme som med din egen ide 1. men til billigere penge og det bør kunne oc´e ca li så godt som forslag 2. ;)
Okay mange tak for info, så venter jeg lidt med køler, til der er lavet en der passer 100% på, men ved du om Thermalright V1-Ultra passer derpå? Er jeg lidt forelsket i ;)