Efter opkøbet er mit net begyndt at gå ned i længere perioder flere gange om ugen med elendige ping tider. Har bestilt www.dansknet.dk 10/1 nu... Glæder mig :D
Det virkede som om at de bare smed Tiscali's trafik ovenpå deres egne Tele2 linjer ( som i forvejen var presset i primetime ).
Så kunne man sidde og downloade med 50kb/s.. og have høj pingtider..
men uploade med fuld hammer.
Og så skete der også det at en del af mit trafik lige ville over sverige, derefter tyskland og så tilbage til danmark inden det røg ud til destination..
Tele2's kundeservice er faktisk lidt bedre end TDC's.. :e
Ka huske i starten da jeg havde problemer med nettet..
Ham gutten jeg snakkede med.. han prøvede virkelig at hjælpe mig.. undersøgte hvad der foregik osv osv..
Sidst jeg snakkede med TDC var det dem der afsluttede samtalen (" jeg kan desværre ikke hjælpe dig.. er der stadig problemer i morgen må du ringe igen.. *dut* *dut* *dut*" )
#7 så må den dælme være god ,de 7-8 gange jeg har fået hjælp af tdc's kunde service er jeg kommet igennem på mellem 30sec og 3 min så jeg skifter sku ikke fra tdc igen bare lige en kommentar når du nu skulle have tdc blandet ind i en tråd der handler om tiscali og tele2(ved godt det er samme firma)
#10 hvis du sammenligner med tele2 må jeg skuffe dig...
Tele2/Tiscali, hvad i nu ønsker at kalde det, er nok det værste lort du kan investere... Dog kun marginalt ringere end Stofanet, men det er jo også absurd dårligt :)
#13 Servicen hos Tiscali i starten var og er stadig bedre end defleste andre steder jeg har oplevet! Men Image har jeg dog ingen personlige erfaringer med men det var der vi oprindeligt oprettede Internet i 1995 Da min mor stod for det!
mit net var engang nede i 4 dage fordi de ikke kunne aktivere min konto.. så lang om længe fik jeg fat i en der vidste noget.. det tog 30 sekunder og så var jeg online igen... en opgradering tog omvendt 5 måneder.. men de fakturerede allerede efter 1 md jeg bestilte...
Abild: vil gerne vide hvordan det går med DanskNet
#14 Har aldrig oplevet så god service som de første 5 år jeg havde Cybercity. Det sidste halve år var derimod noget rod, hvor de hver måned påstod at jeg ikke havde betalt min regning...på trods af at jeg havde kvitteringerne som bevis. Det blev jeg temmeligt træt af til sidst og fyrede dem.
Nu har jeg TDC....suk. De første 3-4 måneder har jeg sloges med SORBS DNS fordi jeg har en Exchange server kørende. TDC dhcp-tildeler ip addresse selv på en "fast ip addresse". SÅ har man SORBS på nakken. Nå, det problem er løt efter jeg har fået sat Reverse dns pointer til mit fomæne. Så nu kører det da nogenlunde stabilt.