nr1
hmm den første va da jeg lige have fået min nye enermax psu, og tænkte, jeg vil sku da se om den virkelig kan giver de 30 amp på 12v som de påstår
så jeg sætter mit multimeter til, knalder selvfølgelig sikringen i multi, ledningerne vlier en smule varme, og der kom en røgsøjle fra mit bundkort, et abit nf7-s, men alt virkede fint bag efter...
nr2
skulle lige måle spændingen på mit vmodded 9500pro, da min målepind glider og jeg ligger spændingen til coren, til stel.... billedet forsvinder fra skærmen, men alt virker efter en genstart.
nr3
skulle overclocke og bence for hårdt med mit 9500pro, så skulle selvfølelig have en bedre køler på. det gik også fint, fik installeret win, men når jeg prøvede at køre noget 3d, hakkede den helt vildt.
havde ikke lige tid til at kigge på problemet der, regnede med det avr noget driver gøjl. men skulle jo i biografen, så det måtte vente. der jeg kommer tilbage og får kortet ud, kan jeg se at køleren næsten ikke rør coren. fordi den er stødt på en lille kondensator.... kortet virker stadig.
nr4
brændte et adrev af, da en af pindene, i strømstikket gled ind, og der sprang en gnist. det virker ikke mere....
nr5
for ikke så mange dage siden havde jeg lige fået mit, P5WDG-WS, havde monteret det hele på mit bord. og alt virker fint. men da jeg tænder det for 3 gang tror jeg (bruger en skruetrækker til at kortslutte med) rammer jeg nogle af de andre pins, og der kommer røg fra et par komponenter.... men alt virker stadig fint.
man kan vist roligt kalde mit heldig, medhensyn til ikke at ødelægge hardware :P