outlook problem

Diverse d.  14. marts. 2006, skrevet af alenefar1962
Vist: 170 gange.

alenefar1962

Overclocker
Tilføjet:
14-03-2006 09:18:28
Svar/Indlæg:
9/3
kan være det ikke er det rigtige sted men jeg forsøger aligevel
en mappe man selv har lavet med diverse gemmer i outlook gemmer af pass og den slags er det ikke muligt at kopiere den UD fra outlook uanset hvordan jeg forsøger kan jeg kun kopiere mappen inde i outlook men da jeg skal formatere og samle harddisken så vil jeg nok vræle hvis 7 års gemmer de går tabt
håber der er en der kan hjælpe

mvh Michael

TontonE

Superbruger
Tilføjet:
14-03-2006 09:43:16
Svar/Indlæg:
1093/51
Jeg er ik helt sikker på hvad du mener men... Filer - eksporter/importer emner og så kører det ellers der ud af..

alenefar1962

Overclocker
Tilføjet:
15-03-2006 13:42:49
Svar/Indlæg:
9/3
takker nu fik jeg løst den

det er ikke let at tage små stykker ud af windows og gemme dem når man skal formatere piv

i mit kontrolpanel har jeg en mystisk lang stribe der har gjort mit tilføj fjern programmer ca 10 gange længere og en lus liggende i system restore så jeg samler stumperne og må formatere men denne gana ikke før jeg har samlet alle de ting sammen man ikke vil miste igen igen *S*

steen

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2006 15:30:02
Svar/Indlæg:
2870/65
Hvis du ikke vil miste data igen, er der en helt fin løsning på dette:

Du laver ganske enkelt 2-3 partitioner...eller bruger 2 diske. Så laver du en mappe (Dokumenter) på partition nummer 2 og flytter alle dine dokumenter på den partition.

På samme partition laver du så en mappe som hedder Outlook/Outlook Express (alt efter havd du bruger). I Outlook Express (hvis du bruger den) ændrr du lagrings-mappen til at afspejle den nye lokation. Alternativt lægger du din Outlook PST-fil i en mappe på partition nummer 2.

Nu har du alle dine data liggende på partition nummer 2. Hvis du får brug for at formatere dit OS, skal du efter denne operation kun tænke på at pege på de pågældende lokationer på partition nummer 2...og voila.

Alternativt kan partition nummer 3 bruges til backup af partition nummer 1 (OS) og 2. Husk at opdatere backuppen regelmæssigt. Nu mister du kun de data som du ikke har taget backup af...nice and easy.

Denne operation laver jeg hos alle de folk jeg hjælper med at sætte PC op for. Det gør det meget nemmere at fixe problemer med en re-installation...også for mig selv når jeg igen skal hjælpe folk. :e