#1 i know.. men problemet er bare at selve mærket godt kan have noget at sige selvom de er med samme chip type... og ja spørg mig ikke hvorfor.. jeg mener blandt andet at nogle corsair skulle køre dårligt på DFI boardsne ka bare ikke huske hvilke det var.
men er jo bare i tvivl så det er mere ment som at alt feedback som ku give mig en ide om hvad ville oc´e bedst på boardet samt hvilke der er fedest ville være godt.. gerne fra folk der har rammende.
lige pt ser jeg sådan her på det.
Gskill.
Positivt = Fedt udseende på grund af mega flotte heatsprayers jeg ved med 100% sikkerhed at de skulle oc´ e kanont på DFI boardet.
Negativt. = Alt for almindelige ram mange oc´ere har dem og de falder muligvis nemt sammen med bundkortets farve hvis jeg på et tidspungt ville lave casemod mere end jeg allerede har. Derudover er de ca 100kr dyere end Corsair´erne.
Corsair.
Positivt =Flotte moduler dog knap så flotte som Gskills. gode test rundt omkring på nettet hvor de når helt op til 290Mhz ved 1T stabilt. billigste af de 2 sæt. Der er mig bekendt endnu ikke mange der ejer dem hvilket giver dem noget enestående som jeg godt kan li.
Negativt. = jeg aner ikke om de virker optimalt på mit DFI NF4 SLI-D bundkort og der er ikke rigtigt nogen test af dem på det board og folk rundt omkring på forumsne har dem vist ikke i nu så der er heller ikke meget info at hente der.