Hejsa jeg har en linksys WRT54G V5...som jo ikke kan få en anden frimware ind...så jeg skal prøve andre metoder til at øge frekvensen...kan jeg få en antenne jeg kan sætte på den? og hvis jeg kan så hvor? Er der eventeult andre måder jeg kan øge sende radius på da den ikke kan nå orndeligt i vores kontor!
Jeg ved ikke præcis hvor, men jeg har da set større antenner i netbutikker. De gør at du kan sparke nogle ekstra db fra sig, og dermed øge senderadius'en.. tror sådan en koster omkring 300kr
jamen jeg ved jo ikke noget om de antenner eller hvordan de skal kobles på eller NOGET SOM HELST! Så kom nu lige med noget jeg kan bruge! Jeg skal have en side hvor de fåes! Og hvor mange jeg skla have og sådan!
1) Slap da af. 2) Prøv og rod med din router, så vil du finde ud af hvordan antennerne monteres (de skrues af, stikkene er koaksiale). 3) Find en side der har dem (behøver jeg at linke til www.justfuckinggoogleit.com ?). 4) Kontakt butikken, og find ud af om du skal have en eller to antenner, og om hvor store de er. 5) Slap lidt mere af.
jamen du siger "kontakt butikken" Hvad F*** mener du med det? Og jeg kan ikke google det da jeg ikke ved hvad jeg skal google...og jeg gider ikke fåt købt noget forkert... Så derfor spørger jeg når nu jeg ved der er så mange som har en WRT54G
Ja jeg ved godt hvor traks det er at hjælpe en der er utålmodig men det er fordi min mor er ved at blive utålmodig :l Så det skam bare derfor! Men tak for svarene! Så køber jeg sådan et sæt så¨må vi se!