jeg har så lige brugt en 15min tid på at finde ud af hvad det står for, også læser man konkurencen igen, og finder ud af at det er helt lige gyldigt :00 :p
Man sidder og overvejer om man har råd til at vinde! - sidder stadigt med AGP grafik kort! - så det er et helt nyt sys der skal til og en 3000+ er nok ikke lige sagen til det grafikkort! men på den anden side, så får jeg en sjat penge tilbage i skat - men den kommer sku nok til at ligge til sommer så (man skal vel næsten vente på AM2)
Eftersom jeg åbenlyst er den eneste, der har svaret rigtigt, så vil jeg da vente med at geninstallere Windows, indtil jeg har modtaget mit nye kort... :e :e :e
#36 Nej det er jo netop derfor at de skriver det i reklamen... Så tror alle at det i hvert fald ikke er det rigtige svar og gætter på noget helt andet og de får lov at beholde kortet selv 8)
denne konkurrence er ligsom de konkurrencer jeg holder til lan 1/4 først fupper man 5-10 personer indtil alle bliver trætte af det derefter kommer den rigtige vinder så frem......:e :00 :P
#24 "automatiske udvælger", vil det sige at alle har lige store chance for at vinde eller vælger crew de bedste svar og derefter sætter de få i "automatiske udvælger" og finder vinderen??????
#39 > Vi kigger ikke svarene igennem før vi udtrækker en vinder, så svaret har INGEN betydning. Dog skal det altså starte med bogstaverne B - F - G :00