Hi-fi kredsløb

Hyggehjørnet d.  16. marts. 2006, skrevet af krabbe74
Vist: 387 gange.

krabbe74

Superbruger
Tilføjet:
16-03-2006 20:55:49
Svar/Indlæg:
73/6
Hej har lidt problemer med at få en denon surround til at fungere med min beolab 2 sub.
Der sidder powerlink stik på beolab sub men dette skal have 5v via et ben for at tænde, også self lyd fra andre 2 andre ben.
Mit problem er at jeg er skiftet til ikke b&o fjernsyn, havde surround i mit tidligere..
Min lokale forhandler mener ikke det kan løses(kun ved at købe B&O fjernsyn) ved dog fra kontakt med butik i usa at der sælges løsning der men de må ikke sælge til europa.
Tænkte om der var en elektronik kyndig der ville tjene lidt penge på at lave en sådan løsning.
Kunne evt se sådan ud.
udg denon til powerlink kabel til sub, de 5v kunne tilføjes via en normal adapter der tænder via 220 udg på denon..
er der nogen der kan/vil hjælpe

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2006 20:57:01
Svar/Indlæg:
6052/189
www.hifiklubben.dk

www.hifi4all.dk

Ikke for at genere, men det ER sgu et noget bedre sted at spørge :)

krabbe74

Superbruger
Tilføjet:
16-03-2006 21:07:42
Svar/Indlæg:
73/6
Har faktisk forsøgt med den sidste side du nævner, har ventet på en aftale de sidste 3 mdr uden det er blevet til mere end en masse løfter..
Ved at dem jeg herinde fra ligger en smule mere arb i det , hvis de lover noget.
Den første er en butik der sælger ikke b&o produkter, og alm værksteds timer er rimelig dyre.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
16-03-2006 21:16:51
Svar/Indlæg:
5679/460
vil jeg ik mene er en god ide det du vil gøre det der og det siger jeg som tidligere b&O og mand men istedet købe et "billig" B&O anlæg og så tilslutte dit ikke B&O TV til det

men jeg ka ik forstå hvorfor du ik har B&O tv mere du skal da bare ha et BV7 bedre billed fåes sq ik

krabbe74

Superbruger
Tilføjet:
16-03-2006 21:33:35
Svar/Indlæg:
73/6
Jo har et panasonic phd8 i 50 tommer, det slår faktisk bv7 med flere længder.
Og til 1/3 af prisen.
Men har et bang og olufsen sys overture og 4 beolab 8000 men der er der phono ing så dem er der ikke noget problem med, skal også kun bruge denon til surround og her er beolab 2 problemet..
giver ikke surround at sætte den til mit stereo.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
16-03-2006 22:20:08
Svar/Indlæg:
5679/460
ja ok det er faktisk panasonic plasma der sidder i B&O så det undrer mig ik at du siger det krabbe

krabbe74

Superbruger
Tilføjet:
16-03-2006 22:46:10
Svar/Indlæg:
73/6
Ved det men det er enda en tidl generation b&o bruger af panasonic panel..
B&O har heller ikke samme erfaring indenfor optimering af de forsk tv-signaler særligt analogt som panasonic, har en meget lang tradition fra prof udstyr til studier.
Displays, camera osv..
Er trods alt en del af verden største leverandør af både consum elektronik og til professionlt udstyr.
Men tilbage til topic er der nogen der er int i at hjælpe har fremskaffet diagrammerså det skulle være til at gå til for en lodde/elektronik kyndig, vilket jeg absolut ikke er