Det du har set på er socket 754. Du vil få lidt mere for pengene ved at købe socket 939 i stedet for. Også en lidt mere "holdbar" platform mht. opgraderinger etc. senere hen. Så en 3500+ Venice eller noget i den retning.
Køb i stedet et Asrock Dual SATA-2 bundkort og spar lidt penge der, hvis du alligevel ikke clocker. Drop tanken om at opgradere med et ekstra kort til SLI. Som det står til nu, så giver SLI kun den ydelse man betaler for hvis du "spiller" meget 3D-mark. Og gang på gang ser vi, at single-kort yder bedre end SLI løsninger, hvis vi sammenligner pris-/ydelsesforholdene. Til den tid, hvor et 7800GT virkelig skulle halte efter, så er det nok heller ikke værd at køre 2x7800 i SLI, da der vil være LANGT bedre kort på markedet.
Jeg ville nu ikke være så bange for den Chill PSU. Alle skriger op så snart der bliver sagt Chill - og det er da også rigtigt at de havde nogle store problemer, da de udgav deres nye revisioner. Men tror sgu helt ærligt ikke på, at det holder i retten længere. Jeg kan i hvert fald kun sige god for nogle af de lidt ældre PSU'er jeg har arbejdet med fra dem. Virkelig stabile og lydsvage. Men den Seasonic jeg linker til ville jeg personligt tage i stedet. Der er rigeligt med kraft til sådan et system, og jeg tror ikke du får en PSU der siger mindre, medmindre du vil vælge en passiv, som koster kassen.