Computer går ned 2

Diverse d.  17. marts. 2006, skrevet af Wulffezz
Vist: 204 gange.

Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2006 15:02:21
Svar/Indlæg:
41/21
Hejsa, jeg har flg
Asus a8n sli
amd athlon x2 3800+
Inno3D Geforce 7800GT
120gb seagate harddisk
Jeg har 2 forskellige størmforsygninger begge på 400W den ene er en northQ som nogle af jer sagde ikke har nok A på +12V så den går ned konstant og varmer cpuen op og så går den ned (intet reagerer) den anden billige jeg har den lever lidt merer men cpuens idle temperatur er pludseligt på 33 grader.. og nogle gange 42 , jeg har hørt fra en vens far at det var noget som brugte for meget strøm i min com så det varmer cpuen op og dør fordi der sker en kortslutning. Og så skal jeg høre om i kan anbefale en PSU hos evt www.zitech.dk eller edbpriser


http://www.zitech.dk/Product/D... vil den strømforsygning kunne klare min comp uden DØDS tilfælde hvis i forstår ;) Dvs de der blackouts med mit tastatur og mus fryser fordi der sker en kortslutning. Hørte fra nogle af jer gutter der ude at der ikke var nok Amperer på +12 v linjen.? Men vil den der zitech tingeling virke?

Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2006 15:04:47
Svar/Indlæg:
14079/622
Prøv med punktummer og nogle afsnit.. det er lidt uoverskueligt det du skriver :i.

Har du testet om det er rammene der fejler ?.. Hvis ikke, så hent memtest og test i en times tid.

Mht PSU vil jeg anbefale Antec Neopower . Se edbpriser.dk.



Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2006 15:28:46
Svar/Indlæg:
41/21
Hejsa har kørt memtest, og når min cpu er nogle gange på 50-60 grader så fryser den også når jeg kører burn-in fik at vide at det er strøm forsygningen som kortslutter af mange læs evt denne tideligere tråd
http://www.hardware-test.dk/fo...



Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
18-03-2006 18:34:11
Svar/Indlæg:
41/21
Nu har jeg skiftet min strøm forsygning med en billig 400W jeg havde sådan en man fik med fra et kabinet der kostede 400.
Nu har den ikke fået blackouts, eller kun 1 gang men det var igår :) Kun en enkel så problemet er næsten løst, men køber en 500W low noice.

Men tideligere har jeg læst folk har haft problemer med det motherboard, at nogle gang enår man ville loade windows op altså så den den loader i sådan en bar så stopper den pludseligt og er død, og det gør den stadigvæk. Folk sagde de skulle bios opdaterer og det gjorde jeg så også. Men den der win load blackout kommer stadig?