Asus A8N Deluxe - Hvilke skruer?

Bundkort / CPU d.  18. marts. 2006, skrevet af Demonio
Vist: 244 gange.

Demonio

Overclocker
Tilføjet:
18-03-2006 11:59:41
Svar/Indlæg:
2/2
Hejsa jeg fik mit motherboard Asus A8N-SLI Deluxe og min Tai Chi case (med vandkøling) ind ad døren i går, men der hørte ingen skruer med til at skrue mobo'en fast. Der står ikke i manualen hvilke jeg skal bruge. Jeg prøvede at tage dem fra mit gamle motherboard, tykkelsen var perfekt men de var for korte så mit gæt er at jeg skal ha samme 'brand' bare længere..

Der må være mange der har dette motherboard, kan i sige mig hvilke skruer jeg skal ud og købe, og hvor man evt. kan købe dem?

Tak på forhånd!
/David

JLT2000

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2006 12:09:10
Svar/Indlæg:
1103/38
der følger aldrig skruer med til et mobo men de skulle gerne følge med dit kabi.

kan du ikke bare bruge dem som sidder i dit gamle kabi både skruer og gevind stykkerene som sidder i bagpladen af dit gamle kabi.

nu er det ikke med sådan nogle plastik dimmser som mobo skal klemes ned over i bagpladen i dit nye kabi.

lyder kun som du har prøvet skruerene.

der findes et hav af forskellige med grov og fin gevind osv:

Demonio

Overclocker
Tilføjet:
18-03-2006 12:15:03
Svar/Indlæg:
2/2
Har allerede prøvet dem fra mit gamle kabinet, de er for korte. Tykkelsen er dog den samme. Men jeg prøvede i over en time at skrue dem på før det gik op for mig (doh) at hvis det mobo skulle sidde fast med de skruer, så ville det kun blive kunne skrues fast en halv omgang på 1 mm. De skal simpelthen være længere.

Og nej der hørte ingen skruer med til mit kabinet.. virkelig skod. Det er endda et vildt dyrt et af slagsen. :l

*nu er det ikke med sådan nogle plastik dimmser som mobo skal klemes ned over i bagpladen i dit nye kabi. *

forstår ikke helt hvad du mener, men nej der er ikke nogle plastik dimser.

Andre der ved hvilke skruer jeg skal ha'? Det kan ikke passe at jeg skal ud og gætte hvilke det skal være :(

Andre der har samme Tai Chi case her?

Lars_hjort

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2006 12:28:30
Svar/Indlæg:
1900/33
Nu har du husket at sætte afstandsstykkerne i?:( Du skal ikke skrue bundkortet fast direkte på bundkortpladen da det kan kortslutte bundkortet!

/Lars

Kristian

Superbruger
Tilføjet:
18-03-2006 21:06:50
Svar/Indlæg:
605/29
tror også #3 har en god pointe der, har du husket at sætte afstands stykker i?. de er nærmest guld farvet med en skrue i den ene ende og gevind i den anden, en slangs forlænger, hvis ikke sidder de sikkert i dit gamle kabi.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2006 21:09:02
Svar/Indlæg:
6899/119

Lars Hjort siger noget der..

Og ja de er guld/messing farvede..for det første korslutter du skidtet ved ikke at bruge stykkerne, men for det andet er det meget sandsynligt, at du har nået at bøje printet for meget inden du overhovedet har skruerne i hullerne når ikke du bruger afstandsstykker.