NfSMW

Spil d.  19. marts. 2006, skrevet af Wulffezz
Vist: 492 gange.

Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
19-03-2006 00:45:41
Svar/Indlæg:
41/21
Hejsa, har flg:
Asus A8N SLI
1024mb ram
Amd Athlon x2 3800
Inno3D Geforce 7800GT
120gb seagate SATA II harddisk

Når jeg sætter nfs MW demoen på højeste opløsning (19" skærm) og detajlerne på dethøjeste så syntes jeg det lagger :S Hvad der galt

Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2006 00:54:56
Svar/Indlæg:
6899/119
endnu en gang må det understreges at du mangler RAM :00



MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2006 03:13:35
Svar/Indlæg:
2602/173
-> #1

1GB ram er rigeligt til NFSMW.

-> #0

Er det grafikken der kører dårligt, altså at det trækker på grafikken?

Eller er det små "spike" lags som får spillet til at fryse i 1 sec af gangen, en gang imellem?

Og btw. 1600X1200 + alle detaljer i højeste grad.. det er så vel også med anisotrophic og antialiasing på max?

For så vil jeg sige at det er helt normalt, da spillet kræver en ret vild spand.



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2006 03:18:56
Svar/Indlæg:
6899/119
ja hvis det er en CRT skærm kører du jo 1600*1200 og så har MADZ ret.

Overså detaljen omkring at det kunne være CRT. 1280*1024 burde nemlig kunne klare det.



Hessi
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2006 04:25:29
Svar/Indlæg:
1972/260
Det setup burde sagtens kunne køre NFSMW... dog ikke hvis man sætter AA og AF på max...

Du skal køre max 4 x AA og 16 X AF i 1280 x 1014.... Jeg køre 2 x AA og 16 x AF med mit 7800 GTX med det OC men tror det er fordi min CPU ikke kan klare mere.... sætter jeg AA på x4 så begynder FPS at svinge meget.

#2 Hvad skyldes sådanne drops som du kalder spikes? For det bliver min com ved med i de fleste nye spil... men det er bare brøkdele af et sekund. Jeg tror det skyldes både for lidt ram på både GFX og compu'en... har 1024 MB på comp.



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2006 10:14:07
Svar/Indlæg:
6624/113
www.tweakguides.com

Kører man med dual core CPU, skal man fjerne affiliation til den ene kerne - det vil klare problemet med spikes - eller stuttering, som det kaldes. Lag er altså stadig noget der sker over netværket - og hakkeri er det som sker for en maskine med lave fps. :00

Anyways - så er der en fin tweak guide til MW på ovenstående link...



Kosh
 
Overclocker
Tilføjet:
27-03-2006 18:22:14
Svar/Indlæg:
14/0
Mht. til dualcore CPU så vil de fleste problemer blive løst hvis man tilføjer flg. i sin boot.ini fil : /usepmtimer

Højre klik på denne computer og vælg egenskaber.

Vælg Indstilling som nedenfor ...



Herefter kan man ved at trykke på edit rette i sin boot.ini fil.






Kosh
 
Overclocker
Tilføjet:
27-03-2006 18:24:45
Svar/Indlæg:
14/0
Mht. til NFSMW så er den højeste opløsning jeg spiller i 1024x768. Har ikke prøvet at spille i højere opløsning da jeg synes 1024x768 er optimalt til online spil. Der er det nemlig FPS der tæller.



Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-03-2006 18:49:47
Svar/Indlæg:
4310/364
Et 7800GT er simpelthen ikkke stort nok til det her spil!
Jeg kører med 800*600 so så fuld AA og AF og lidt andre ting!




RoadRage
 
Overclocker
Tilføjet:
20-04-2006 09:49:23
Svar/Indlæg:
21/5
jeg køre fuld alting og sat affiliation til den ene kerne... køre fint...



#10
SGP
 
Overclocker
Tilføjet:
20-04-2006 11:57:16
Svar/Indlæg:
251/32
har samme gfx og den kører med alt i max med 1280*1024 og det kører helt flydende. og det er selvom jeg ikke slår den ene kerne fra på cpu'en.

så et 7800 GT er da stort nok.