Jeg kan altså sagtens spille på den ene skærm (den primære) og se tv på den anden (sekundære), det skal dog være i et vindue, hvilket passer mig helt fint, da et tv billede i 20" på 50cm's afstand er lige i overkanten. Jeg ser næsten altid tv på den ene skærm, mens jeg spiller på den anden, og det virker fint med langt de fleste spil, opengl spil kan dog godt drillle.
Jeg plejer faktisk også at have en mediaplayer kørende, så jeg både hører musik (det gør jeg ALTID), ser tv og spiller. Så er der som regel også lige plads til msn listen på den sekundære skærm, så jeg kan hodle øje med hvem der er online, så jeg hele tiden er orienteret.
Det største problem med at få dette til at virke ordentligt er at man har et system der kan klare det. En dualcore cpu er vejen frem, men har man ikke det, vil man også kunne forbedre ydelsen med at have et grafikkort mere og så køre hver skærm på hvert sit grafikkort. Med mit SLI setup fik jeg aldrig en hel flydende spiloplevelse med 1x 7800GTX selv om min cpu havde HT, 2x 7800GTX kort, så kørte det butter-smooth. Min 920 og et enkelt x1900xtx klarer det imidlertid som en sveske.