Opfølgning på svar ( 11 )
Men det skal siges at når vi spiller Need for Speed Most Wanted kører spillet meget mere flydende end det gjorde på den gamle maskine. Før lagde den på ca 40 fps men lavde til tider ophold e grafikken hvis i forstår hvad jeg mener , dette sker ikke mere .
Havde dog et andet problem da jeg satte det nye bundkort i jeg havde glemt at sætte atx 12 v Power stikket i så maskinen ville ikke boete op , og det undrede mig lidt så jeg tog mit Asus grafikkort ud og satte et Radeon 9600 pro Sapphire grafikort i som jeg havde til til at ligge og startede maskinen igen det samme skete . så var det først jeg kom i tanke om 12 v stikket så jeg slukker maskinen. Og nu starter maskinen godt nok men skærmen flimmer en del ude i bios så jeg slukker igen tager grfikortet ud og sæter Asus v 9999 td kortet i og nu kommer jeg ind i bios uden grafikfejl men dog med lidt problemmer angående hartdisken .
Men så næste dag da jeg skulle sætte Radeon 9600 pro kortet i den anden maskine ( mit gamle bundkort ) flimmer skærmen også her , SÅ HER KOMMER SPØRGSMÅLET HVORFOR KAN GRAFIKKORTET HAVDE TAGET SKADE AF AT VÆRE MONTERET I
Asrock 939Dual-Sata2 BUNDKORTET ? Jeg tror det er Dødt kan overhovdet ikke køre ordenligt i Win xp alt flimmer . Og når man prøver på at ligge driveren ind står min Fladskærm bare og Blinker og har også fået beskden fra driveren at den ikke kan køre i harware. ( VPU RECOWER ) Kortet skulle være et 1,5 volts kort . Agp 4 x 1,5 volt Agp 8 x 0,8 volt . Shg kunne ikke forklare mig hvad der kunne være sket med kortet .
håber på lidt hjælp hilsen janbau