Sidder her og overvejer at skaffe mig en ny psu da jeg regner med snart at gå over til noget dualcore. Sidder derfor og kigger lidt på denne Fotron Epsilon FX600 fra http://vcore.dk/shop/productin...
MEn er det noget der kan bruges eller skal jeg gå andre veje? Pris, ca. max 1k
Var egentlig også mest til Liberty, men nu har min kammerat så lige fået to (500w) hjem i træk som begge 2 havde fejl og forhandleren havde åbenbart også en 620w liggende med fejl, så blev lidt betænkelig ved at købe den...
Ny Skribent
Tilføjet: 23-03-2006 01:20:12
Svar/Indlæg:
5679/460
ja det må du jo selvfølgelig selvom men jeg køber den da stadig her når jeg skal ud og smide 20k på en comp for det er ik sjældent de er i stykker men self går de da i stykker men det er måske 1 ud af 50 der gør det så det er ik forde jeg er nervøs ved det
Fortron er IMO en af de ypperste kvalitet strømforsyning man kan købe. Jeg havde engang en 300w Fortron, og den kunne trække langt mere end den var specificeret til. Se det er fandme najs!
Den du har linket til er jo et regulært monster, jeg mener den er jo beyond "Sli-certified" som #1 snakker om (hvilket den forresten også er). Den har ikke dual-rails men quad rails :e
I mine øjne skal man være stiv for at betale 400 ekstra for en psu der potentielt er ringere. Det gælder dobbelt når du allerede har haft to defekte mellem hænderne.
#3 Én ud af 50 er også en sindssygt høj fejlrate :x