sådan blir man snydt af microsoft

Diverse d.  24. marts. 2006, skrevet af alenefar1962
Vist: 354 gange.

alenefar1962

Overclocker
Tilføjet:
24-03-2006 09:17:48
Svar/Indlæg:
9/3
er den "stolte" indehaver af min ægte windåse xp home fint program ( hmm nå ja det virker da )
se efter et par virus angreb og kloning af harddisk så windåsen har været på 3 harddiske så får jeg beskeden min windåse er ikke længere ægte ???? meen jeg kan da købe en ny til BILLIGE penge med HELE 12 % rabat

nu ved jeg ikke lige et er at programmet koster en stor bondegård på landet og faktisk ikke køre særlig stabilt

men at skulle købe en ny pga man har flyttet til større harddiske

måske jeg er den eneste men jeg blir en smule bitter et er at være enligfar på fuldtid ( det er dyrt nok uha uha ) men at skulle tvinges til at købe en ny windåse for at få alle de "mange" opdateringer heletiden
det er det genuie pladder tror jeg det hed

man føler sig slet ikke tilgrin nu har jeg smidt en media center i
en engelsk udgave købt ogzå med ægthedsbevis MEN
den er låst fra første forsøg
så er det man tænker gid fanden hade gil bates og hans tegnebog men dahm det linux fatter jeg endnu mindre af en windåsen så det duer desværre ikke for mig ( vi er ikke allesammen født imellem cpu og psu en

grin bare men ærlig talt det er da at ta røven på folk
et brev til microsoft ang min xp home gav svaret 3 instalationer på 3 harddiske = låst for opdatering pga piratkopier
min mediacenter jeg fjols brugte den forkerte kode kom til at taste den fra home udgaven ergo nu er den også låst
men når man sidder med ægthedsbevis og alt er lovligt med kvittering så føler man sig nu en smule dum ( smule læs mega åndsvag )

så idag er jeg den lykkelige indehaver af ikke mindre end 2 flotte windåse udgaver som er lige til at kyle ud

ved ikke lige om det er det rigtige forum men nu fik jeg da lidt luft

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2006 09:22:42
Svar/Indlæg:
10398/435
hehe lyder surt..

Prøv med Start - Kør - skriv services.msc
Find "Sikkerhedscenter", går ind på den og vælg deaktiver.

Slå Automatisk Opdatering fra..

Genstart. Kan være den ikke kommer med pop'en derefter..

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2006 09:23:07
Svar/Indlæg:
3640/1231
Er ret sikker på at dit problem er til at løse.

Jeg er selv en ikke-glad-for-MS person x( men har dog lært at leve med det.

Det er rigtigt at hvis du roder for meget med din hardware (især diskene) vil windows skulle aktiveres igen. Når man så har aktiveret 3 gange bliver den "låst" og skal låses op igen.
Men... den KAN låses op igen :i

Du klikker bare på "telefon", ringer op til det nummer der står på din skærm og trykker næste.
Så får du sikkert at vide at det er noget fuck det hele (plejer jeg at få at vide), men at du bliver stillet videre til en medarbejder.

Medarbejderen godkender så din windows (hvis den er ægte selvfølgelig), og du får en "aktiveringskode" der skal indtastes :)

Det er en FORFÆRDELIG fremgangsmåde, og jeg har flere gange skældt ud over det, men det hjælper ikke.
Der er én vej, og det er denne :x

Men... igen - det virker :i

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2006 09:41:28
Svar/Indlæg:
3943/44
Et andet råd - lad hver med at installere guinue test! - jeg har ikke gjort det, og håber jeg stadigt får update (har da fået mindst en siden!)

kedede mig:

Størrelse: 1.0 MB

Værktøjet Windows Genuine Advantage Notification giver dig besked, hvis din Windows-kopi ikke er ægte. Hvis det registreres, at systemet ikke er ægte, hjælper værktøjet dig med at få en kopi af Windows med licens.

Der kan fås flere oplysninger om denne opdatering på: http://go.microsoft.com/fwlink...

Der står godt nok på siden at man ikke får updates hvis man ikke validerer! kan være jeg validerer snart, når jeg har fået geninstalleret (den her install er ved at være lidt fucked!)

thorkilry

Superbruger
Tilføjet:
24-03-2006 10:53:53
Svar/Indlæg:
147/3
fif her til vallidering
http://www.itsvar.dk/doctor/th...

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
24-03-2006 12:33:23
Svar/Indlæg:
732/39
Ja de er ved at være lidt for meget med deres aktivering og validering, installerede det på en ny pc til min svigermor, og aktiverede det ved første boot ind i windows da jeg ikke gad at glo på den popup, MEN med det resultat at da jeg installerede alle drivere til bundkortet og genstartede, var hardwaren ændret så drastigt at det skulle aktiveres igen....prøvede så på nettet, men det ville den ikke x( sviger måtte så selv ringe til deres lækre robot og få aktiveret lortet den vej.
2 gange aktiveret allerede på en maskine som er under en uge gammel, flot M$.

Kan man da ikke snart få en pc-emulator til linux så man kan game sine pc spil på den platform, for så er jeg smuttet.

alenefar1962

Overclocker
Tilføjet:
24-03-2006 14:58:07
Svar/Indlæg:
9/3
se nu hoper jeg af glæde igen
torkilry tak for hjælpen du er dælme en guttermand du har sku et par øl tilgode tommelen op der

retech

Overclocker
Tilføjet:
24-03-2006 15:32:36
Svar/Indlæg:
14/9
Ring til Microsft, tro det eller ej, men der sidder nogle ret søde piger derinde. Bare begynd at snak lidt avanceret så går det hele. Jeg havde problemer med aktivering og med en cdkey der var blevet væk. De ordnede det hele på 10 min.

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2006 17:13:01
Svar/Indlæg:
710/40
#0 ville osse sidde og rive mig i håret hvis jeg kom ud for det samme som dig....

#3 enig lad være med at installere det crap... du kan stadig opdatere selv om du vælger den fra... gjorde det selv igår.... :e

kkristian

Overclocker
Tilføjet:
24-03-2006 20:29:45
Svar/Indlæg:
98/28
Efter at jeg havde formateret tre gange skulle jeg osse til at ringe til microsoft for at aktivere, men de gav mig dette nr 80701315. så skulle man ikke igennem alt det tasteri først før man blev sent videre.