Mht. PSU og hvor den får luft fra, så er der i det nederste kammer luftindtag forrest i kabinettet. der er ca 2cm over OG under PSU når den er installeret, så den kan sagtens få luft. Desuden sidder der en 120x38mm blæser i det nederste kammer, det hjælper med airflowet.
Jeg har selv kabinettet, og jeg har flyttet 120x38 mm blæseren op i det øverste kammer da min PSU sagtens kan køle både sig selv og de 2 harddiske jeg har installeret i bunden.
P180 er rigtig godt beskyttet mod at suge støv ind... men kun på forsiden. Der er en del huller bagpå, ved siden af alle portene på motherboardet og nede hvor PSUen er installeret. Disse huller kan du med fordel lukke med gaffatape af 2 årsager.
1. For at forhindre støv kommer ind.
2. For at styre airflowet bedre.
Da den blæser der sidder bag i kabinettet er lige over et hullet stykke(4x15 cm ca.) kan den potentielt suge støv ind der, desuden vil evt. ekstra luft suget ind igennem disse huller mindske airflowet henover motherboardet.
Anyways... Jeg kan klart anbefale P180. God plads, dog lidt bøvlet installation af kabler, men det er det værd.
Og forresten, lige et tip når du skal slutte blæserne til. Træk ledningerne om bag ved motherboardet, så kan du lave en stor samlig oppe bagved 5.25" pladserne.