Elitebruger
Tilføjet:
27-03-2006 22:13:31
Svar/Indlæg:
250/59
Jeg sidder med en problemstilling som jeg gerne vil have lidt input på..
Jeg har en bærbar (P-M 1.8 ghz, 6800go, 1gb ram) og en stationær (profil; fx-55 7800gtx...) og et lcd-tv indenfor kort rækkevidde af den stationære, som er mit "stue-tv"..
Jeg vil så ha' et mediecenter ud af det one way or the other..
Men skal jeg installere en PCI tuner på min Fx'er eller skal jeg købe en ekstern tuner til den bærbare..
Og den computer som får tuner på skal jo have Media Center edition ind - og hvordan performer det mht. spil osv. for jeg bruger jo min bærbare til at spille på når jeg har den med på farten og vil jo heller ikke ha' nedsat performance på min "hoved-com"..
Ideen med den stationære tiltaler mig mest, for så skal jeg ikke slutte tuneren til og DVI stikket til LCD-tv'et hele tiden.. Men så igen mister man jo også performance hvis den skal optage mens jeg skal game, så hælder vi mod den bærbare igen... Men da den "kun" har 80gb skal jeg så hele tiden fyre det optagede over på den stationære da den har lageret.... ydermere ved jeg ikke hvordan sådan en ekstern tuner performer i forhold til en "intern".. grrr det driver mig til vanvid.. hvad foreslår i - your opinion matters ;)