Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2006 18:55:43
Svar/Indlæg:
63/6
Jeg har igennem 3 mdr. haft et MSI K8N NEO4 Platinium ED til RMA, og udfaldet var at jeg kunne få et nyt, men da det var udgået(?) kunne jeg vælge et andet MSI, eller hvad der ellers blev handlet med i butikken. Jeg var oprigtigt talt glad for at jeg ikke kunne få det samme bundkort, så jeg valgte at betale differencen, og tog et ASUS A8N32-SLI DeLuxe, specielt fordi det benytter heatpipes istedet for de små latterlige (larmende) 40mm blæser, og så har jeg altid været glad for ASUS.
Det jeg gerne vil høre jer om, er om jeg vil få en mærkbar ydelses forøgelse ved at skifte min nuværende Winchester 3500+ ud med en 3700+ San Diego, eller en 4000+ San Diego?
Det skal siges at jeg primært benytter min pc til at game på, så lige pt. er det ligegyldigt for mig at få fingre i en dualcore, jeg er bare i tvivl om det er pengene værd at opgraderer min CPU, også taget i betragtning at jeg snart køber et 7900GTX kort, og senere muligvis et til, for at prøve et SLI system (skal lige have en ny PSU også så) ;)
Kan det mærkes/betale sig??