Amazing Apple.

Hyggehjørnet d.  29. marts. 2006, skrevet af Grud
Vist: 324 gange.

Grud
 
Superbruger
Tilføjet:
29-03-2006 17:33:38
Svar/Indlæg:
12/12
I søndags røg min 4 måneder gamle Ipod Nano i vaskemaskinen ved et uheld! Den lå en en lomme på en jakke, og min lillebror smed jakken til vask :(

Som man regner med, da man finder ud af, at den har været en tur i vaskemaskinen, den virker ikke, jeg er bliver godt negativ, og vil have en ny :(


I dag bestilte jeg så en ny! For de sidste par dage havde jeg prøvet at få liv i den gamle, men uden held! Så lige nu her, kom jeg til at kigge på den, og samlede den op, og trykke på den!! Tænk, nu virker den :| WHAT!!!! Jamen for fedt!!! Dog virker lyset ikke i den længere, men der må jeg alligevel tage hatten af for Apple! Det er et godt produkt de har fået støbt sammen der!!!

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2006 18:05:26
Svar/Indlæg:
6052/189
det er ganske normalt at det meste elektronik virker igen efter en gang tørring.

specielt hvis det ikke har været tændt mens det har været plasket til med vand.



Jeg havde engang en legetøjspistol.. sådn en med dioder og 12 forskellige "skyde"-lyde. ( ja mange år tilbage :e )

Den lå ude i hækken i 2 vintre og 2 somre.. Jeg fandt den.. gav den nyt batteri.. og den virkede :e



Nikkelmann
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2006 18:13:33
Svar/Indlæg:
9/0
Har selv gjort det samme med en Nokia 3310, den virker stadig...

Det er noget stædigt hardware, det vil ikke dø... og så alligvel kan det fritze bare man røre ved det :x



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2006 19:07:15
Svar/Indlæg:
3943/44
Tja når man tænker på hvad et flash drev kan holde til - de kan både vaskes og sprænges i luften - så en mp3 afspiller burde også kunne klare en del!



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2006 19:09:45
Svar/Indlæg:
14079/622
Du skulle bare have ladet den tørre :).. dog ærgeligt for dig at lyset gik på den. :l

Min mp3-afspiller + mobiltelefon har fået en tur på 40c, og begge dele virker perfekt endnu :D



bluedemon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2006 20:12:12
Svar/Indlæg:
710/40
har prøvet at komme til at hælde vand i mit tastetur og tabt et minutur i en gryde vand :r og begge dele virkede efter det havde lagt på radiatoren et par timer :e



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2006 22:02:38
Svar/Indlæg:
2453/80
en hver person med bare en smule respekt for sig selv har da lavet sådan en bommert :D

enten proppet mobilen, pungen, mp3'afspilleren eller katten i vaskemaskinen ;)

selv har jeg badet min 3310.. skulle lige tage tid på hvor lang tid en af mine venner kunne holde vejret under vandet i svømmehallen.. og hvorfor ikke gøre det mens man sidder i spaen ? så jeg hopper da ned, tager mobilen op for at tage tid og... hmm.. den kom aldrig igang igen :e



Neumann
 
Superbruger
Tilføjet:
29-03-2006 22:10:42
Svar/Indlæg:
4/0
Du skal ha den åbnet, og renset. Der kan side sæbe rester, og det virker som syrer, du resikere at den ikke virker om 14 dage på grund af irer. jeg har tabt min mobil i saltvand, den var på frehånd sluget. Men den renset jeg med destileret vand. bruger den i dag enu "som reserve" tabte den år 2002 :e



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2006 16:31:21
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg var til et lan party, hvor en hvis uheldig person liige skal forbi mig, hvor han så taber en cola, ned på bordet ved siden af mig, og sårme så om ikke det lige skulle rende ind af det lille blæserhul i siden :x

jeg fik den slukket, vendt på siden, ud med colaen, starten den op igen...
og de eneste gener der har være ved det, var at den blev rimelig fedtet :e :00