Den minder mig om den der film med Tom Cruise hvor de er politimænd der kan forudse kriminalitet! Men fed nok skærm...men så os den lidt vilde software...
#7 jeps, minorty report hedder den, og det er en syg god film i øvrigt :) Det ser coolt ud, og selvom det måske kun er softwaren der er ændret i, er det da første gang vi ser noget lignede in real life :)
Nu er det jo sådan at en touchscreen normalt kun kan klare et input af gangen. Den her ser ud til at klare lidt flere.
Desuden synes jeg at touchscreens normalt kræver ret hårde tryk før der sker noget... Den her derimod ser faktisk også ud til at reagere forskelligt på hvor hårdt du trykker.
Men... den ville selvfølgelig ikke være sej hvis ikke softwaren var med den.
Det er jo ikke kun skærmen men også i høj grad softwaren som kan tage imod så mange input og forstå hvad der menes - f.eks. der hvor han udvider og krymper billeder.
Men ja man kommer til at tænke på Minority Report med Tom Cruise. :)
#12 En helt almindelig TouchPad fungerer lidt som den skærm i filmen. I driverSW til min Synaptics touchpad kan man se at den fint opfatter hvor hårdt der trykkes. Man kan vel "sagtens" forestille sig at de tager teknologien fra touchPAD og overfører den til touchSCREEN...
#17...det virker sku rimelig fedt med det warcraft der! Lidt unfair overfor de andre...tror man kan spille rimelig godt hvis man ligepludselig har 2 hænder + tale til at arbejde med!
heh med lidt opfindsomhed kunen man jo eventuelt lave et eller andet med nogle elastikker i loftet, så man ikke skal bruge krafter på det :e
En ting jeg ikke lgie forstår med den skærm. Billedet bliver jo skudt ned på den plade han trykker på, for jeg kan da se at grafikken ligger sig oven på hans hænder. Så hvis det bare er en kæmpe touchpad med en projector hængende ind over synets jeg da ikke det ser særligt interessant ud :l