Computer Fucker4

Diverse d.  31. marts. 2006, skrevet af Wulffezz
Vist: 191 gange.

Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
31-03-2006 15:34:29
Svar/Indlæg:
41/21
Nu er det 4. indlæg jeg skriver ang min computer, jeg har haft tideligere indlæg. Fik købt en ny Tagan 530W PSU hos Zitech, og har løst flg problemer:
- HDD Starter op altid
- Windows LOAD screen stopper ikke længere (så ofte =D har oplevet 2 gange inden for 7 dage)
- Computeren fryser ikke i spil.

Flg problemer jeg HAR nu:
- Computeren fryser tilfældigt, når jeg ikke laver noget som helst, feks chatter MSN
- Computeren har haft tideligere "frysninger" hvis jeg smækkede låget foran, eller tabte siden på kabinet (ved en fejl :r )
- Nogle gange kommer der blå skærm.


Når jeg siger fryser så mener jeg at lyden,musen samt tastaturet bliver "døde"
Og til de nye gutter, jeg har flg:
Amd Athlon X2 3800+
Inno3D Geforce 7800GT
1024mb kingstone ram
120gb seagate SATA II harddisk
530W TaGan PSU =)


P.S Kan det være gfxet? Fordi engang da jeg sammlede den :r så havde jeg sat dne på min stol, så sætter jeg mig ikke direkte på den men fra bunden af og rammer lidt af den passive køler, men reagerede hurtigt og mærkede det så det var ikke så slemt, og der er ikke nogle sakder så vidt jeg kan se =)
--- seneste blå skærm ---

http://up-file.com/download/da...
http://up-file.com/download/df...


Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
31-03-2006 17:03:21
Svar/Indlæg:
41/21
og har rent faktisk hørt radio,været på msn og spillet bf2 så fik ejg et frysning =/ eller var nærmere igang med at loade en map ;( Fordi ellers skal jeg købe et nyt MoBo fordi tror mit bundkort fejler men kan det være mit gfx? Har også testet mine ram, og lige som når cpuen pludseligt stiger i varme så dør den , underligt nok ikke i spil så ofte :S!! spillede sidsrt 4 timer der vaar den stabil, men da jeg OC med 200 Mhz med aibooster og tog en 3dmark05 test så frøs den :s



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2006 17:44:11
Svar/Indlæg:
6052/189
Få fat i en elektronik-gut der kan måle brum på din psu's rails.

Det kræver et oscilloskop.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
31-03-2006 17:47:19
Svar/Indlæg:
14079/622
Har du prøvet at køre fejlsikret tilstand ? (F8 imens den starter op)



Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
31-03-2006 19:47:08
Svar/Indlæg:
41/21
Har også et Asus A8N-SLI bundkort og der er mange som har probs nogle lige osm mine, men ved ikke om de har de der blackouts :(



Amaklan
 
Superbruger
Tilføjet:
31-03-2006 20:30:28
Svar/Indlæg:
61/6
Wulffezz, det var dig der havde problemer med puteren ikke vil starte når du havde dit tv tænt, (fra samme stikkontakt) eller er jeg fejl på den.



Wulffezz
 
Overclocker
Tilføjet:
31-03-2006 20:56:26
Svar/Indlæg:
41/21
Ja, men nu fik jeg ny PSU :D Så det lige som fejlene rettet op på det, og så har jeg fordelt strømmen mellem anlæg,tv og PC skærm i et og så commen og mobil oplader í ét ;)

Men oplever stadig ind imellem men ikke så ofte jeg får win blackout, og så har jeg oplevet i dag 3 blackouts 1 i spil (NFSMW) og så 2 i messenger =/ Har tænkt mig at sælge nogle dvd'er og så sparre til et nyt bundkort. Havde læst i et blad Alt Om Data om et bundkort som er temmeligt godt. Men kan ikke huske navnet ha =D Er ihvertfald gået væk fra Asus !! TOtally :O! Hvis det defekt får shg den med mailen, og bytter pengene om til ram, og køber evt MoBoet et andet sted.

Men kan i anyways anbefale nogle? Og give mig et review/anmeldelse/artikel af den
minium krav:
S939
SLI
24PIN
DDR400 ram
X2 Understøttet