Laing DDC 12V Pro ydelse

Vandkøling d.  31. marts. 2006, skrevet af Anton
Vist: 397 gange.

Anton

Superbruger
Tilføjet:
31-03-2006 18:24:05
Svar/Indlæg:
444/97
Hejsa,

Jeg får snart denne pumpe ind af døren, og ville lige høre om par ting.
Jeg har tænkt mig at tilføje nogle flere radiatore, måske 2x80mm.
Lige nu har jeg køelhoved på ghx og cpu.

Men mit spørgsmål er så, hvor meget kan jeg forvente at denne pumpe kan trække af ting, ud over gfx, cpu og min nuværende 120mm. radi.?

Twilight

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2006 18:28:52
Svar/Indlæg:
597/39
Du skulle uden problemer kunne tilføje et par radi. mere samt evt. et hoved på chipsæt..

MaGiX

Superbruger
Tilføjet:
31-03-2006 18:41:32
Svar/Indlæg:
204/16
En Laing DDC 12V PRO kan klare alle de hoveder og radiatorer du drømmer om, ingen problemer der, specielt hvis du bruger hullet i toppen til indgang. Læs vores store test af denne herlige pumpe her:

http://www.h2okoeling.dk/defau...

Dog er der i mellemtiden kommet en Ultra model, den skulle være endnu vildere, men det har jeg intet bevis på endnu, håber på snart at teste en, men i følge specs skulle den yde mellem 25 og 50% mere end den alm version. Ultra kan PT kun købes hos Vcore.dk

MVH:

MaGiX

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
31-03-2006 21:58:29
Svar/Indlæg:
667/20
Den er meget kraftig selv i pro versionen og man bør benytte tophullet ellers er der ingen ide i at købe denne version med plexi toppen...

Jeg har 2 EU hoveder og en dual radi i mit system, og vandet tonser rundt, kom os udfor at hive min radiator ud af kabinettet efter jeg møjsommelig havde vredet alt luften ud inden, da jeg så havde samlet det hele, startede pumpe uhyret op med at føre en masse luft med rundt, så måtte jeg starte forfra, og fylde mit reservoir 98% op.. :x

Anton

Superbruger
Tilføjet:
31-03-2006 21:59:29
Svar/Indlæg:
444/97
2#
OKay det lyder jo fint :p
Tror bare jeg holder mig til den her version indtil videre :p

Har undersøgt det der med at bruge toppen som indsugning, men det er vist noget med at man skal bore det ud eller sådan noge?

Er det noget du har prøvet?

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
31-03-2006 23:39:14
Svar/Indlæg:
667/20
#4 Den jeg bruger hedder Pro, og er ligesom Ultra versionen med en top af plexi og denne har 1/4" tilslutning og hul igennem, klart parat med det samme..

Pro er en version som egentlig kun er en overbygning, for du får leveret en std laing pumpe (hos Vcore hedder den DCC 1T) sammen med denne top, pumpen skilles så ad, og plexi toppen monteres istedet for...

Der er flere der har lavet et "mod" på std pumpen, og denne kan yde det samme som Pro'en, forskellen er kun materialet og det er den nemme løsning at få mere tryk ud af denne...