#40, jeg var selv nede og købe et multimeter.. det er et must. mistede mit gode gamle multimeter med "spole-viser" i da jeg flyttede.
Jeg tror faktisk at dit ram problem kan løses ved Preset Switching moddet (se #29). <- (Gaffy, se også #29 for generelt info).
To make a long story short, it was not the overvoltage protection giving me problems, neither was it the overcurrent protection. It turned out to be that with the preset switching frequency, the convertor could not supply enough energy.
This type of "bucket"convertor supplies a packet of energy with each bucket that is tranferred at a clock period. To get more energy, more buckets have to be transferred, and hence the swiching frequency has to go up.
Jeg går bare og venter på min zalman vf900 som skulle komme til mig den 10/4. Så skal kortet have hug! Har kun benchet ved 1,4v og har undo'et moddet pga temperatur. 69 load - stock + 2 stk 8x8 blæsere under.
Gaffy, alt der er at finde ud af er i #29. Noget af det skal nok forklares lidt.. så spørg bare hvis det er.