Test af PC systemer

Software d.  02. april. 2006, skrevet af Christian M
Vist: 192 gange.

Christian

Overclocker
Tilføjet:
02-04-2006 16:35:59
Svar/Indlæg:
0/1
Hej forum!

Jeg er ny her - og håber at mit spørgsmål er havnet i den rigtige kategori?

Jeg arbejder med produktion af PC'er på en daglig basis - og leder efter et nyt testprogram til de færdige maskiner. For tiden bruger jeg Microscope 2000 - men jeg er ikke helt tilfreds.

Mine krav til det nye program er:

1. Skal komme hele vejen rundt i maskinen (ram, grafik, HDD, CPU) etc...

2. Skal kunne generere en testrapport som kan printes og vedlægges den enkelte maskine.

3. Jeg vil gerne være i stand til at vælge hvor mange gange testen skal køre (loops?)

P.S: jeg har allerede en præinstallationsserver som kører via LAN på alle mine 10 testbænke...

Hilsen Christian M

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2006 17:17:19
Svar/Indlæg:
10398/435
Hmm.. Sisoft Sandra 2005 - Burn-In test.
Kan loope. Tester alt undtagen grafik. Man kan Save til sidst, men jeg ved ikke helt hvad det går ud på. Altså om det er en rapport, klar til udprint.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2006 17:25:58
Svar/Indlæg:
6899/119
Ellers er der PCmark, Aquamark og 3d mark 01SE som måske kan bruges også..

----------------------------

Velkommen til HWT.dk :)

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2006 17:38:22
Svar/Indlæg:
3712/44
Du kan med fordel hente et program som hedder "benchemall" bare søg på google på navnet, så finder du masser af download links.

Det kan downloades i en shareware/demo version og købes for ca 50 dollars. Med det kan du sætte programmet til at teste en hel suite af benchmarks efter dit eget valg, og konfigurere opløsning etc. for hver enkelt test etc. Du får også en tekstfil med hele skidtet i bagefter. IMO er det dét der kommer nærmest det du efterspørger. Jeg ved at mange reviewere bruger dette program da det sparer rigtig meget tid i forbindelse med tests til reviews.