Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2006 00:32:40
Svar/Indlæg:
608/79
VIGTIGT !!Instaler ikke den nye ULi AGP Driver Ver:2.30 det skulle jeg prøve på mit Asus V9999Td 128 Agp kort, har altid ment at de må være bedst at bruge de nyeste drivere . Jeg fik en lav score i 3dmark 06 kun ca 700 på den driver som lå på instalations Cden så jeg var meget skuffet . Så jeg instalerede ver 2,30 den nyeste og så kom problemerne min score falt til ca 800 i 3dmark 05 også meget dårligt . Så gik jeg ud på uli.com.tw hjemmeside og hentede ver 2,13 og lagde den ind og nu kører grafikortet igen godt . Jeg havde dog ligge brugt en time på at geninstalere Win xp ( dog kun rep af ikke en nyinstalation ) her er lidt information på engelsk fra ocworkbench.com en suport side om bundkort .
Jeg gjorde som beskevet her :
What are the correct steps to setup AGP driver (aka ULi AGP v3.0 Controller Driver) on a clean windows installation?
- install ULi Integrated driver 2.13
- during installaion, make sure both AGP driver and LAN driver are checked.
- unchecked USB 2.0 driver if you are using Windows XP SP1 and above.
- REMEMBER to REBOOT when prompted.
- upon reboot, check if the AGP driver is installed correctly.
** Here is how you check, if the AGP driver installed correctly, you should see "ULi AGP v3.0 Controller" under "System Devices" in Device Manager, it's usually the last entry under "System Devices". If you dont see that in Device Manager, goto Add/Remove Programs to uninstall all ULi related drivers, and try to repeat the above steps to get a correct result. (Sometimes do another clean windows installation may help, I know it's painful ).
- ONLY install your graphics driver if prior AGP driver are setup correctly.
- REBOOT again when prompted.
- done!
This is likely to eliminate AGP card related problems if you follow the steps precisely. Feekbacks are welcome.
håber nogle kan bruge det til noget så må vi bare håbe at ULI snart får rettet de fejl som der ligger i ver 2,3
janbau